Gå til innhold

Utro? Eller greit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min er ikke sammen, Han bor heller ikke her foreløpig. men vi har en slags pause for å finne ut av litt av hvert, er ikke sikkert det blir noe mere heller.. Jeg har en bekjent som jeg har en sexuell tiltrekning til, som jeg har litt lyst til å sjekke ut.

Er dette utroskap ?

Må jeg fortelle det til han ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har en pause, og du er seksuelt tiltrukket av en annen. Tror du ærlig talt pausen kommer til å ta slutt? Du har jo tydeligvis svaret ditt.

• Liker 2
Skrevet

Nå var det ikke egentlig het det jeg lurte på da..

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er det bare dere som vet svaret på. Har dere ikke snakket om hva denne pausen innebærer i forhold til grenser og utroskap?

• Liker 2
Skrevet

Det å ha lyst på en annen er vel egentlig ingen bil desk heller, finnes fok som har sex med andre par eller har åpent forhold...

Skrevet

Godt du er enig med deg selv hvertfall.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Bil desk?

Hva er det egentlig du lurer på? Spør kjæresten din hva han mener om saken, det er kun han som kan svare på om dette er greit eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Bil desk?

Hva er det egentlig du lurer på? Spør kjæresten din hva han mener om saken, det er kun han som kan svare på om dette er greit eller ikke.

Bil desk: big deal tror jeg.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Bil desk: big deal tror jeg.

:ler:

Damn you autocorrect!

• Liker 2
Skrevet

En pause for å finne ut av ting er noe av det dummeste jeg vet. Klarer man ikke å finne ut av ting sammen har man ikke noe i et forhold å gjøre. Men når man først tar seg en pause for å finne ut av ting, så skal man plutselig bruke denne pausen til å pule rundt? Det blir helt hinsides i mine øyne. Hvordan i alle dager skal man kunne ta en grundig avgjørelse om man vikler en tredjemann inn i kaoset?

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg hadde ikke orket å tatt en person tilbake etter en pause om jeg hadde fått vite at han hadde hatt sex med noen andre. Pausen er der for å finne ut om forholdet er verdt å satse på eller ikke. Om man bruker den tiden på å ligge rundt sier jo egentlig det ganske mye om den personen..

• Liker 2
Skrevet

Hvis du føler at det er galt, og ikke vil fortelle han det, da er det nok galt/utroskap.

• Liker 1
Skrevet

sier som alle andre jeg... ville du likt at det var omvendt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...