fashionista123 Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Hei! For ca. 3 uker siden tok jeg av reguleringen etter og ha hatt den i 2 år. Tannlegen støpte da en gom, som jeg ikke har fått,(sånn som jeg tror han mente, skal jeg få den om ca 1 mnd). Da jeg snakket med noen andre som har hatt regulering, syntes de at det var veldig rart at jeg ikke hadde fått gommen enda, og at tennene ville forandre seg. Er dette noe jeg bør bekymre meg over, evt ringe tannlegen? Er utrolig redd for at jeg evt. Må få på reguleringen igjen! Håper noen kan svare på dette!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Synes det høres litt rart ut hvis du nå går en hel måned uten noe som helst som holder fast tennene i sin nye posisjon? Det er jo den første tiden det er mest fare for at de flytter på seg... Men tannlegen vet helt sikkert hva h*n driver med! Hvis h*n pleier å gjøre det sånn, så går det sikkert helt greit. Jeg fikk streng bakpå tennene da min regulering ble tatt av, har ikke noen gom/plate. Men den strengen ble faktisk limt på rett FØR reguleringen ble fjernet. Anonym poster: 4cbfcfbafaf0ab8e349c026996ccd34c
LeaMichele Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 jeg ville ringt å etterlyst den gommen. jeg tok av reguleringa for ca halvannet år siden, og da fikk jeg både strenger bak tennene, og gom med en gang. mine tenner flytta ihvertfall mye på seg den første tiden så jeg trengte virkelig den gommen.
fashionista123 Skrevet 19. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2012 Ok, takk! Da ringer jeg tannlegen i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå