AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #1 Skrevet 19. september 2012 Damer kan få ett enkelt ord til å bli en debatt på ti sider. Det ser jeg stadig vekk her på KG. Men hvorfor kan ikke menn det? Spør noen om om noe på forum der de fleste er menn, f.eks hva man synes om en ting eller bare linker til en nyhet og sier "er det ikke forferdelig, så får man ofte til svar "hva vil du diskutere egentlig". Men på KG blir det diskusjon med en gang så lenge det er damer som svarer uansett nesten hva innlegget er om eller hvor mange ord det er i det.Hvorfor er det sånn? Anonym poster: 7c842eb16837293ec66d7fe2af0e8fda
Havbris Skrevet 19. september 2012 #2 Skrevet 19. september 2012 Kom med noen eksempler så er det lettere å skjønne hva du refererer til. 3
Gjest Katten. Skrevet 19. september 2012 #3 Skrevet 19. september 2012 Du opplevde tydeligvis ikke den store gulost/hvitost-debatten som holdt på å dele hele diskusjon.no. Vi snakker borgerkrig på høyt nivå! Det er selvfølgelig hvitost som er riktig. 6
Gjest Eurodice Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Du opplevde tydeligvis ikke den store gulost/hvitost-debatten som holdt på å dele hele diskusjon.no. Vi snakker borgerkrig på høyt nivå! Det er selvfølgelig hvitost som er riktig. Hvordan kan du si at for eksempel gauda, Jarlsbergost, sveitserost er hvitost? For meg ser de gule ut . 1
Gjest Gunfreak Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Du opplevde tydeligvis ikke den store gulost/hvitost-debatten som holdt på å dele hele diskusjon.no. Vi snakker borgerkrig på høyt nivå! Det er selvfølgelig hvitost som er riktig. Heretic, burn the heretic!!! Det er så klart gulost, og alle som mener noe annet, bør få nakkeskudd. 2
melly666 Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 Da har du ikke møtt foreleseren min (advokat) som endte en hel forhandlingssituasjon fordi den andre advokaten skrev ett istedenfor et (tilbud).
Havbris Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 2 menn i tråden og diskusjonen om et ord er allerede igang. Synes TS skrev noe om damer jeg? 6
Gjest Gunfreak Skrevet 19. september 2012 #8 Skrevet 19. september 2012 Menn har blitt til skravle kjerringer pga. alle de kvinnelige hormonene som blir sluppet inn i vannet og maten våres. Om 50 år vil man ikke kunne se forskjell på menn og damer.
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Ok. Jeg er dame forresten og fatter meg i korthet.
Zzyzx Skrevet 19. september 2012 #10 Skrevet 19. september 2012 Det er selvfølgelig hvitost som er riktig. Burn the witch!
Swirly Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Damer kan få ett enkelt ord til å bli en debatt på ti sider. Det ser jeg stadig vekk her på KG. Men hvorfor kan ikke menn det? Spør noen om om noe på forum der de fleste er menn, f.eks hva man synes om en ting eller bare linker til en nyhet og sier "er det ikke forferdelig, så får man ofte til svar "hva vil du diskutere egentlig". Men på KG blir det diskusjon med en gang så lenge det er damer som svarer uansett nesten hva innlegget er om eller hvor mange ord det er i det.Hvorfor er det sånn? Anonym poster: 7c842eb16837293ec66d7fe2af0e8fda Ett ord, mener du? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå