Gå til innhold

Damer gjør et ord til debatt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Damer kan få ett enkelt ord til å bli en debatt på ti sider. Det ser jeg stadig vekk her på KG. Men hvorfor kan ikke menn det? Spør noen om om noe på forum der de fleste er menn, f.eks hva man synes om en ting eller bare linker til en nyhet og sier "er det ikke forferdelig, så får man ofte til svar "hva vil du diskutere egentlig". Men på KG blir det diskusjon med en gang så lenge det er damer som svarer uansett nesten hva innlegget er om eller hvor mange ord det er i det.Hvorfor er det sånn?

Anonym poster: 7c842eb16837293ec66d7fe2af0e8fda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom med noen eksempler så er det lettere å skjønne hva du refererer til.

• Liker 3
Skrevet

Du opplevde tydeligvis ikke den store gulost/hvitost-debatten som holdt på å dele hele diskusjon.no.

Vi snakker borgerkrig på høyt nivå!

Det er selvfølgelig hvitost som er riktig.

• Liker 6
Skrevet

Du opplevde tydeligvis ikke den store gulost/hvitost-debatten som holdt på å dele hele diskusjon.no.

Hvordan kan du si at for eksempel gauda, Jarlsbergost, sveitserost er hvitost? For meg ser de gule ut :ler: .

• Liker 1
Skrevet

Heretic, burn the heretic!!! Det er så klart gulost, og alle som mener noe annet, bør få nakkeskudd.

• Liker 2
Skrevet

Da har du ikke møtt foreleseren min (advokat) som endte en hel forhandlingssituasjon fordi den andre advokaten skrev ett istedenfor et (tilbud).

Skrevet

2 menn i tråden og diskusjonen om et ord er allerede igang. Synes TS skrev noe om damer jeg? :rolleyes:

• Liker 6
Skrevet

Menn har blitt til skravle kjerringer pga. alle de kvinnelige hormonene som blir sluppet inn i vannet og maten våres.

Om 50 år vil man ikke kunne se forskjell på menn og damer.

Skrevet

Ok. Jeg er dame forresten og fatter meg i korthet. ;)

Skrevet

Burn the witch!

Skrevet

Damer kan få ett enkelt ord til å bli en debatt på ti sider. Det ser jeg stadig vekk her på KG. Men hvorfor kan ikke menn det? Spør noen om om noe på forum der de fleste er menn, f.eks hva man synes om en ting eller bare linker til en nyhet og sier "er det ikke forferdelig, så får man ofte til svar "hva vil du diskutere egentlig". Men på KG blir det diskusjon med en gang så lenge det er damer som svarer uansett nesten hva innlegget er om eller hvor mange ord det er i det.Hvorfor er det sånn?

Anonym poster: 7c842eb16837293ec66d7fe2af0e8fda

Ett ord, mener du? :sprettoy:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...