Gå til innhold

Har ikke sex-lyst!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter jeg ble gravid. Så har jeg ikke sex-lyst i det hele tatt, Og det plager meg.. Spesielt typen min.. Flere som har samme problemet? Tips til hva jeg kan gjøre?

Anonym poster: 5f7fcaa608de57cb4e2b24bbef4a4418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene om det,siden jeg fødte mitt andre barn har jeg kunn hatt sex 1 gang.og nå er hun 1.5år og under svangerskapet var heller ikke lysten der...dessverre tror jeg det er mange som er sånn...

:klemmer:

Skrevet

Bare et rent nysgjerrig spørsmål fra meg ..

Forstår (og VET) at sex-lyst er vesentlig.. og at man ikke skal gjøre noe man ikke i utgangspunktet har lyst til.

MEN .. prøver du/dere ikke ha sex engang for å se om lysta i alle fall bygger seg litt opp under akten? Det er jo noe med at selv om man nødvendigvis ikke har super lyst så er det jo litt godt likevel.

Jeg tenker da i retning av å prøve, samtidig som en høyst sannsynlig svært frustrert mann blir LITT mer fornøyd og ikke føler seg helt forsømt.

Skrevet

Tenker at sex dyrker sex, og jo lenger tid det går mellom hver gang, desto vanskeligere blir det å komme seg på det rette sporet igjen. Ta heller tak i problemen på en måte som gjør deg komfortabel, enn å la det gå mange uker - måneder, for da blir det totalt ukjent å begynne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...