Gå til innhold

Depresjon-legetime hos fastlege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med depresjon over flere måneder nå,og kjenner det holder på å toppe seg og at jeg trenger hjelp ut av den.

Skulle bestille time hos fastlegen,men de har ikke ledig før om 1 mnd(var inne å skulle bestille på nett)Noen som vet om det er mulig å få hastetime i et sånt tilfelle eller om jeg må vente 1 hel måned?

Anonym poster: 1e111d85e4d14f35cd329e6c8afa879e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg var deg, ville jeg ha ringt legekontoret og fortalt kort hvorfor du trenger en legetime, og si at du synes det er lenge å vente en måned. Da vil legen kanskje klare å skvise deg inn tidligere, eller du kan bli kontaktet dersom noen andre avlyser sin time.

Anonym poster: 89b2702b33e6ad483837832955a6d1cc

Skrevet

Jeg har slitt med depresjon over flere måneder nå,og kjenner det holder på å toppe seg og at jeg trenger hjelp ut av den.

Skulle bestille time hos fastlegen,men de har ikke ledig før om 1 mnd(var inne å skulle bestille på nett)Noen som vet om det er mulig å få hastetime i et sånt tilfelle eller om jeg må vente 1 hel måned?

Anonym poster: 1e111d85e4d14f35cd329e6c8afa879e

Det spørs vel helt på alvorlighetsgraden på depresjonen. Er det for eksempel slik at du har tanker og til og med planer om å ta ditt eget liv, burde det gå inn under mulighet for hastetime.

Skrevet

Jeg har fått hastetime pga sånnt, så ring og vær ærlig så finner de nok en ledig time til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...