Gå til innhold

Jeg føler meg mindre!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Ja! Det føles ut som om jeg er blitt trangere, og det er absolutt negativt for meg, da dette ble slitsomt å dytte og stresse den inn i sommer/utpå høsten. Alt jeg vil ha er en normal, romslig glatt hule som alle andre! Er det mulig at den kryper seg sammen igjen slik? Kanskje jeg bare ikke var våt nok, jeg snakker da om denne gangen jeg var syk (blir så lite på meg for tida at vi må dra opp gamle historier hoho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle er forskjellige. Jeg tror ikke den blir trangere av seg selv, da må du ha trenet eller noe. Og ja, om du ikke er våt nok er det nok ubehagelig.

Har forøvrig aldri hørt om noen som føler seg vesentlig trangere, men om det er et problem burde du kanskje ringe til legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes det ikke litt ulikt i perioder da...? Det har det gjort for meg og om du ikke har hatt sex på ei stund (at det går litt tid imellom) så kan det vel hende at skjeden trekker seg litt sammen igjen og dermed virker du trangere...

Glidekrem Kaka - det er tingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

nei det var det at i sommer var jeg så godt som upult, hadde bare hatt minipikk... hehehe

uansett, trengs ikke glidekrem, jeg tror den bare var litt treg i oppfattelsen, da det tok ca 5 min å gli den inn saaaaaaaakte å herremin for stress :-x Men ellers går det ganske greit...

Men når du sier det jeg har jo begynt å trene...

Huff nei, tror og håper det bare var et engangstilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Mange grunner, Pedro-kaka! FOr mye sex (sår, som kjennes trangt), for tørr (hvis du av en eller annen grunn ikke blir opphissa så fort som du pleier, og du har vært syk) At du har vært syk, ganske gor grunn, da kan du bli småsår, og tørrerre enn vanlig, og føles trangere. Selv er jeg sår og trang om dagene og har gitt meg selv noen av de samme grunnene som du har... Tror iallefall ikke jeg holder på å gro ny jomfruhinne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Det må være det at jeg var syk... sex var forresten det sistejeg hadde i hodet mitt, jeg bare tok tøy ut av vaskemaskinen, så plutselig var han der bakfra på meg og holdt hendene nede der og tok og tafset... ARRRRRRRRRRGH! Nå vil jeg ha han igjen se hva dere fikk meg til å tenke på nå :fy: hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange grunner, Pedro-kaka! FOr mye sex (sår, som kjennes trangt), for tørr (hvis du av en eller annen grunn ikke blir opphissa så fort som du pleier, og du har vært syk) At du har vært syk, ganske gor grunn, da kan du bli småsår, og tørrerre enn vanlig, og føles trangere. Selv er jeg sår og trang om dagene og har gitt meg selv noen av de samme grunnene som du har... Tror iallefall ikke jeg holder på å gro ny jomfruhinne :wink:

Resirkulert jomfru? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pterodactylkake Skrevet: Man Feb 23, 2004 14:04 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

nei det var det at i sommer var jeg så godt som upult, hadde bare hatt minipikk... hehehe

Så størrelsen teller altså, etter at dere har prøvd å overbevise oss menn om det motsatte i alle år. Takk for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

JEG har aldri prøvd å bevise noe som helst. Kommer det er større tissetass etter den forrige, er det selvsagt trangere for den å komme inn SKJØNNER DU VEL!??!

Innlegget er endret. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så størrelsen teller altså, etter at dere har prøvd å overbevise oss menn om det motsatte i alle år. Takk for den!

Selvfølgelig har størrelsen noe å si. Om noen klarer å overbevise deg om noe annet så er de gode skuespillere ;)

Ikke dermed sagt at det beste er å ha en med utstyr på 25 cm, men det beste er å ha en som passer godt til en selv - ergo, noen liker mannfolk med smått utstyr, andre liker mannfolk med stort utstyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Til Pterodactylkake:

Jeg forstår at dette forumet er for den engere krets. Hvis noen utenfra våger å slå en fleip blir man hardt og brutalt avvist. Hvem av oss to som er idioten skal jeg la være usagt, det var ikke det denne tråden handlet om, men som du skrev lengre opp, "det blir så lite på meg for tiden." Kanskje det har sine grunner???

Men greit, ett innlegg og takk for meg, jeg skal ikke trå på deres enemerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

er jeg en idiot bare fordi jeg sa du var det? "det som du sier kan du være selv" osv? Nei nei nei. Slutt å ta deg selv så høytidelig, ellers kommer du ingen vei her i verden.

Grunnen til at det blir lite på meg er pga sykdom og mensen og flytting. Kanke bare knipse med fingrene heller vet du ;)

Innlegg endret. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
:ler: Hei gjest. Når det gjelder Kake, så tar det ei stund før du blir vant til måten hun uttrykker seg på, men sånn er Kake, og det er egentlig ganske artig med sånne rett-fra-levra-små-rips :wink: Jeg liker Kake, jeg! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

men skjønte DU min fleip? Nei tenke meg det. Jeg oppfattet et sutrete grinete mannsvrak, og slikt tåler jeg ikke. Men det var ikke ment seriøst. Ja dett sier meget om meg. Du burde da få deg jobb som synsk siden du kan se åssen folk du snakker med over internett er! :) Skulle ønske jeg hadde den evnen. Gratulerer! :roll:

(om du tar deg nær av disse kommentarene, er ikke internett noe sted for deg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...