Gå til innhold

JEG ER REDD.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det jammenmeg på tide for meg å skrive her inne. Jeg trenger virkelig hjelp. Pleier faktisk alltid å være den som hjelper andre med slike problemer, men det er ikke lett når det er meg selv tydeligvis. Det har seg sånn at jeg har møtt en ny gutt. Jeg er femten, han er nitten. Jeg har vært veldig uheldig med ekser og andre eldre gutter, så foreldrene mine stole ikke helt på meg og mitt kjærlighetsliv. Denne nye gutten er jo som sagt eldre enn meg, men for meg, har det ingenting å bety. Jeg føler meg ikke som en femtenåring, ikke i det hele tatt. De fleste sier at jeg oppfører meg eldre også, noe som er veldig positivt for meg. Denne gutten har jeg bare møtt èn gang, men vi har planer om å møtes igjen veldig snart. Han virker veldig interessert til tider, og jeg er definitivt interessert i han også, uten tvil. Tror ikke jeg hadde skrevet denne artikkelen hvis jeg ikke var interessert. Men back on track- jeg skal egentlig møte denne gutten nå til helga. Det har jeg måttet holdt hemmelig for foreldrene mine, for jeg vet godt hva de vil si. ''Du får ikke gå hjem til en eldreåring helt alene før vi har møtt ham''. Men selvfølgelig fant de ut av det. Så nå vet de at jeg er interessert i denne gutten. Jeg tør å si ting til foreldrene mine, jeg er voksen på slike ting, men jeg ville ikke denne gangen. Jeg stoler på denne gutten, så jeg ville besøke han. Men nå som de vet det, får jeg ikke lov. Jeg får lov å være med han på date, fks. kino, men det virker litt dumt også. Jeg tør å si det til ham, det har jeg gjort. Men likevell føler jeg meg som den lille jente- og det vil jeg ikke! Jeg er moden for alderen, seksuelt aktiv og jeg er ikke en liten jente lenger. Pga. dette er jeg redd for at denne gutten mister interessen. Som det er nå, ser det ikke helt slik ut, men jeg er redd for det. Jeg har aldri noensinne følt noe så sterkt for en person som jeg gjør nå.- Hvertfall ikke på så kort tid! For å beskrive denne gutten; Eldre, litt mer badass (festing), men rolig og søt. Han snakker til meg hver eneste dag, sender hjerter ofte, gir meg søte komplementer, sexflørter (kinky snakk), og han gleder seg i hjel til å være med meg igjen sier han. Jeg har nå noen spørsmål til dere om hva jeg kan gjøre.

1) Hvordan kan jeg holde han interessert? Han er eldre, litt ''badass'', og med mine foreldre virker jeg som en prippen prinsesse.- noe jeg ikke er!!

2) Jeg trenger tips til komplementer jeg kan si. Har lest en del på nettet til nå, men de trenger ikke å være for kinky heller. Koselige, søte, ..

3) Hvordan kan jeg få han til å forstå hvor glad jeg er i han uten å si det direkte?

4) Er jeg bare helt skrudd nå, eller er han faktisk interessert også?

Hilsen en betatt jente :-)

Anonym poster: 3f598a178ded196b4747c3f9a6ae669b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare 15 år kjære deg, alle føler seg moden i den alderen. Synes du bør respektere foreldrene dine litt, skulle ønske at jeg hadde foreldre som brydde seg da jeg soset meg bort i eldre gutter nå når jeg tenker tilbake. Og jeg er bare 23 år.

Anonym poster: d1420b9a0e4bda1422f859bc79016f4f

• Liker 12
Skrevet

Du er bare 15, og under seksuell lavalder. Ro deg litt ned, og hør på foreldrene dine. :)

• Liker 11
Gjest Maneater?
Skrevet

Du legger så mye i det etter å ha møtt han en gang? Kjære deg, du er bare 15 år. Gutter kommer og går i den alderen, men hør på foreldrene dine. Du vil ikke angre ;-)

Skrevet

Du er 15 og vil ha råd om hvordan du skal holde på en kinky badass på 19? :ler:

Anonym poster: f7425f06489bced0267f58c513aa2d83

• Liker 10
Skrevet

Jo du er en liten jente fremdeles, og du skal høre på foreldrene dine. "Badass" 19-åringer har ingenting med 15 år gamle barn å gjøre. Hør på foreldrene dine og slapp av. Du blir fort nok voksen. Du har ingenting du trenger å bevise. Ikke stress sånn med å være kul og voksen for da går bare alt til helvete.

Anonym poster: 11e8ff021196fd957143db4d2c1d9da0

• Liker 10
Skrevet

Når en 19-åring er må gå på ei 15 år gammel jente for å få seg noe, da tenker jeg som så at det sier sitt om ham.. :snurt:

• Liker 10
Skrevet

Hva er det du vil med denne fyren egentlig? Gifte deg?

Ikke akkurat mye smart så tidlig i livet.

Skrevet

Hvorfor ikke bare be ham ut på date da? Er det så ille da? Ta han med deg ut å spis f.eks, bli kjent med hverandre. Og la han hilse på foreldrene dine. Du trenger faktisk ikke å ha sex med han andre gangen dere møtes for å holde han interessert kjære deg, isåfall er han ingenting å samle på. Jeg skjønner igrunn foreldrene dine godt, de vil jo ikke at du skal rote deg bort i noen drittsekker heller, da de er glad i deg og har ansvaret for deg. Og det har ingenting med at de behandler deg som en liten jente å gjøre. Prøv å spill på lag med foreldrene dine, istedet for å bare motsi de fordi du ikke får det akkurat slik du ønsker deg.

Ut i fra innlegget å dømme virker du som en helt vanlig 15-åring. Da er jeg 17 og er ikke så lenge siden jeg var 15 selv. Jeg var kanskje moden på den tiden også, i den forstand at jeg hadde opplevd en god del mer enn hva som er vanlig for en 15-åring. Men jeg var fortsatt en 15-åring, og på 2 år er jeg likevel blitt mye mer voksen enn hva jeg var da jeg var 15, og om 4 år fra nå er jeg nok enda mer moden enn hva jeg er i dag igjen. Man modnes hele tiden. Og er det èn ting jeg har lært, så er det det at man må jobbe med foreldrene sine, og ikke mot de. Så får du heller prøve å styre de i den riktige retningen.

Og aldersforskjellen er nok ikke noe problem da en 19 år gamle gutter ikke er av den modne typen akkurat. :)

• Liker 4
Skrevet

Du er bare 15 år, fremdeles "en liten jente" ja, selv om jeg ikke tviler på at du er moden på mange områder. Men en 19-år gammel gutt bør vite hva han går til om han skal være sammen med ei på 15 år. Så det bør jo ikke være noe problem for han at du har strengere regler hjemme enn han.

Hvis det er viktigere for han at du må juge for foreldrene dine for å være sammen med han, så synes ikke jeg det er noe forhold å ta vare på. Liker han deg så klarer han å respektere at du har det livet du har og at du faktisk er 15 år og ikke har den friheten han har.

Dra heller på kino, restaurant, gå turer, finn på andre ting enn kun ting der man egentlig må være over 18 eller som tilsier at man må være ute til langt på natt.

Ikke stress sånn med ting:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva en 19 år gammel gutt skal med en 15åring jeg da. Han kan ikke være så sykt moden av seg ihvertfall.

Og TS, det er ikke kult å være seksuelt aktiv når du er 15 og under den seksuelle lavalder. Hadde du vært så moden som du sier, hadde du ventet.

Anonym poster: b523c31b4e521d59d61c75606f8d0389

• Liker 8
Skrevet

Og TS, det er ikke kult å være seksuelt aktiv når du er 15 og under den seksuelle lavalder. Hadde du vært så moden som du sier, hadde du ventet.

Okei, jeg er faktisk uenig? Greit nok at det ikke er noe man trenger å skryte høylytt av, men jeg angrer iallefall ikke på at jeg debuterte som 14-åring. Det handler om interesser og hva man er klar for, ikke alder og hvor moden man er. Så lenge man er moden nok til å ta ansvar og se konsekvensene av sine handlinger. Men en som debuterer tidelig viser ikke tegn til umodenhet bare sånn uten videre.

Skrevet

Okei, jeg er faktisk uenig? Greit nok at det ikke er noe man trenger å skryte høylytt av, men jeg angrer iallefall ikke på at jeg debuterte som 14-åring. Det handler om interesser og hva man er klar for, ikke alder og hvor moden man er. Så lenge man er moden nok til å ta ansvar og se konsekvensene av sine handlinger. Men en som debuterer tidelig viser ikke tegn til umodenhet bare sånn uten videre.

Med samleie kommer fare for graviditet, uansett om man bruker prevensjonsmidler. Var du klar for en graviditet da du var 14, kanskje? Var du "moden nok til å ta ansvar og se konsekvensene av (d)ine handlinger" i form av et barn eller en abort?

Anonym poster: 5e23d4abda0187b1631249a639a55bf5

• Liker 1
Skrevet

Er det en interesse å pule rundt når man er under den seksuelle lavalderen? For det er det TS gjør når hun sier hun er seksuelt aktiv.

Om det er en interesse, så er det ihvertfall ingen sunn interesse. Ihvertfall ikke med 19-åringer. Det er heller ikke lov i følge den norske loven, og han fyren TS snakker om kan bli straffet for sex med mindreåring om foreldrene til TS velger å anmelde han, noe jeg håper de gjør om TS har sex med denne fyren.

Når du er 14 er du helt klart ikke gammel nok til å ta konsekvensene og bli gravid.

• Liker 2
Skrevet

Med samleie kommer fare for graviditet, uansett om man bruker prevensjonsmidler. Var du klar for en graviditet da du var 14, kanskje? Var du "moden nok til å ta ansvar og se konsekvensene av (d)ine handlinger" i form av et barn eller en abort?

Anonym poster: 5e23d4abda0187b1631249a639a55bf5

Det er det mange som ikke gjør selv i voksen alder. Skal man nekte de å ha sex fordi om da mener du? Men ja, jeg ville nok taklet det helt greit, om du ville ha svar på spørsmålet ditt. Jeg visste iallefall godt hva jeg gikk til.

Er det en interesse å pule rundt når man er under den seksuelle lavalderen? For det er det TS gjør når hun sier hun er seksuelt aktiv.

Om det er en interesse, så er det ihvertfall ingen sunn interesse. Ihvertfall ikke med 19-åringer. Det er heller ikke lov i følge den norske loven, og han fyren TS snakker om kan bli straffet for sex med mindreåring om foreldrene til TS velger å anmelde han, noe jeg håper de gjør om TS har sex med denne fyren.

Når du er 14 er du helt klart ikke gammel nok til å ta konsekvensene og bli gravid.

Sex er sunt og godt :) Ser ikke problemet. Om TS vil ha sex så må hun da få lov å ha sex. Da jeg igrunnen driter i hvordan TS velger å leve livet sitt. Man kan ikke gi henne sexnekt heller, da man bestemmer over sin egen seksualitet.

Nemlig.

Skrevet

Sex er sunt og godt :) Ser ikke problemet. Om TS vil ha sex så må hun da få lov å ha sex. Da jeg igrunnen driter i hvordan TS velger å leve livet sitt. Man kan ikke gi henne sexnekt heller, da man bestemmer over sin egen seksualitet.

Nemlig.

Uansett hvordan du vrir og vender på det, er det fortsatt ikke lovlig. :)

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvordan du vrir og vender på det, er det fortsatt ikke lovlig. :)

Man kan ikke straffes uten å bli anmeldt heller. Ferdig snakka.

Skrevet

Man kan ikke straffes uten å bli anmeldt heller. Ferdig snakka.

Så du oppfordrer TS til å gjøre noe som er ulovlig? Som sagt så håper jeg foreldrene til TS anmelder denne fyren som ligger med smårips om de finner ut at TS har hatt sex med han. Og jeg håper straffen svir og at både TS og denne fyren tenker seg litt bedre om neste gang.

• Liker 1
Skrevet

Så du oppfordrer TS til å gjøre noe som er ulovlig? Som sagt så håper jeg foreldrene til TS anmelder denne fyren som ligger med smårips om de finner ut at TS har hatt sex med han. Og jeg håper straffen svir og at både TS og denne fyren tenker seg litt bedre om neste gang.

Tror du det er slik det rettssystemet fungerer? De fleste saker som omhandler kjærestepar gidder ikke politiet en gang å kikke på og de aller fleste saker som dette blir henlagt. Dette er ikke snakk om overgrep, og ts er nært grensa til den seksuelle lavalderen. Aldersforskjellen er også liten, noe som muligens tilsier at de er på noen lunde likt modningsnivå. Men en ting av gangen, ts må jo først faktisk ha sex med denne gutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...