Gå til innhold

Kan mennesker logre med halebeinet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og denne postes anonymt, i tilfelle dette er noe alle vet stemmer eller ikke! ;)

Jeg ligger da her på gulvet, og merket plutselig jeg kunne bevege/løfte meg selv med en muskel jeg ikke har lagt merke til før. Rett over fusprekka!

Fortell meg alt!

Anonym poster: 39f44f89b14bd3455765f64ed4ccd607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg la meg ned på gulvet for å sjekke, men jeg får bare til å stramme rumpeballene :ler:

Anonym poster: 684a257629a27f33201615423353d46e

Skrevet

Haha nei Bud! :) og AB du må fokusere høyere opp! Wiggle wiggle! Håper noen andre får det til ellers må jeg kanskje vurdere et (dyr)legebesøk!

• Liker 1
Skrevet

Haha nei Bud! :) og AB du må fokusere høyere opp! Wiggle wiggle! Håper noen andre får det til ellers må jeg kanskje vurdere et (dyr)legebesøk!

MVH anonym trådstarter! :klaske::pisk:

:fnise:

Men er jo litt kult du kan det da! Jeg får det ikke til:P Men kanskje det er en sånn genetisk ting? Slik at noen kan rulle tunga til en "U," og andre ikke, etc? Spurt noen i familien din om de kan?:)

Skrevet

Men er jo litt kult du kan det da! Jeg får det ikke til:P Men kanskje det er en sånn genetisk ting? Slik at noen kan rulle tunga til en "U," og andre ikke, etc? Spurt noen i familien din om de kan? :)

"Duuu bestemor, eh, kan du vrikke på halen din..?"

• Liker 2
Skrevet

"Duuu bestemor, eh, kan du vrikke på halen din..?"

Ja, why not? Hadde nå jeg gjort:P

Skrevet

Har ikke spurt nei, men bør kanskje. :) Ganske vemmelig egentlig, håper ikke det er noe som synes på utsiden, og at jeg har gjort sånn mens jeg har hatt ting å .. ehm logre for, i nakne sosiale sammenhenger :-O

Skrevet

Hahaha, morsom tråd :) Tror ikke jeg kan det, nei..

Skrevet

Ingenting er som å bli møtt av en logrende hund. Kanskje jeg kan bli møtt av en logrende Pixie på alle fire i morgen istedenfor?

Anonym poster: d6829db8e567b032317499e070a4378e

Skrevet

Sånn som han karen i Shallow Hal eller? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor hund, jeg vil være katt! Eg vikje bikjast med dikkan, dei e førr seige :(

Skrevet

Tipper samtlige som leser denne tråden prøver :fnise:

Nei, jeg fikk det ikke til :(

Skrevet

Det er forskjell på ben og muskler. Halebenet er et ben ikke en muskel :gjeiper: Du får google haleben så vil du få se bilder og skjønne at vi neppe kan logre, hehe

Anonym poster: 777bdfffa9491b82a0c7376c29cd9b2b

Skrevet

Det er forskjell på ben og muskler. Halebenet er et ben ikke en muskel :gjeiper: Du får google haleben så vil du få se bilder og skjønne at vi neppe kan logre, hehe

Anonym poster: 777bdfffa9491b82a0c7376c29cd9b2b

Tipper ts mente at det kunne sitte noen muskler igjen. Dyra må jo ha muskler rundt halebeinet som gjør at de kan logre.

Hvorfor mistet vi egentlig halen? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...