Gå til innhold

Sannheten under skallet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ulykkelig lykkelig? Går det an?

Det sies så mye om det å være lykkelig, men hva er egentlig lykken? Treffe den rette, få barn, stifte familie, økonomisk trygghet?

Det går nok ikke an å finne et konkret svar på dette, men vil så gjerne vite oppskriften på lykken.

På utsiden så tror jeg nok at alle tror jeg er lykkelig, og til tider så er jeg jo det. Men, har for tiden kommet inni en fase i livet der jeg egentlig er ulykkelig under det harde skallet mitt. Unders om det kommer til å sprekke, noe jeg overhodet ikke ønsker, for jeg er jo så sterk? Eller, kanskje jeg ikke er det...

Har fast jobb som jeg trives i, men er så skammelig lei den for tiden, føler jeg ikke strekker til at som skal gjøres. Noe som jeg også føler på hjemmebane. Alle andre virker så fornøyde og lykkelige, eller lurer det kanskje et svev av ulykkelighet hos de også, men velger som meg, å bære det under skallet.

Måtte bare få ut litt frustrasjon.

Anonym poster: 31b0d5863bb0fb17a36b549ccd70ca78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er lykke en følelse som dukker opp innimellom når jeg har det bra. Jeg er flink til å glede meg over de små ting, og kan føle lykke over å føle tørr asfalt under skosålene mens sola skinner. Jeg kan tenke på hvor heldig jeg er som har alt det jeg har i livet, og føle meg lykkelig.

Selvfølgelig kan jeg føle meg ulykkelig til tider når jeg sliter og livet går meg imot, men jeg tror de fleste har det slik i perioder. Og ja, vi bærer det ofte under skallet, fordi det er vanskelig å snakke åpent om disse tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...