Gå til innhold

Hva er en lav mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Underlig svar da du og jeg er helt på linje (se utheving). Det jeg reagerte på ved "neket" var ikke at hun FORETRAKK høye menn - det er jo helt kurant - men at hun påstod at en lav mann var under 1.83 da dette vitterlig er tre cm over gjennomsnittshøyden her til lands. Da påstår hun noe om et saksforhold - hva en lav mann er - og ikke hva hun foretrekker når det gjelder menns høyde. Ser du forskjellen?

Lurer fortsatt på hva du ønsker å oppnå med å kommentere noens preferanser på den måten? Poenget mitt var at jeg synes det der var unødvendig, og igjen: Spørsmålet var jo ikke hva som er statistisk lavt i Norge.

Underlig? Det jeg kommenterte på var jo ikke din oppfatning av hva som er lavt.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tydelig at du føler deg veldig truffet.. Du er sikkert en liten dverg med mikro-penis ;) Stor klem til deg. :klemmer:

Jeg har ikke penis
Skrevet

Tror det er bra mange av dere damer bor i norge, er få andre steder dere egentlig kunne være så kresene.

Tyskland og Nederland!

Skrevet

Jeg har ikke penis

Det forandrer ingenting ;)

Skrevet

Det forandrer ingenting ;)

Nei det stemmer, nek er du enten jeg er mann eller kvinne;))
Skrevet

Nei det stemmer, nek er du enten jeg er mann eller kvinne;))

Jeg kan leve med at du mener det, altså. :fnise:

Skrevet

Tyskland og Nederland!

Ja tykland, neverland, sverige, litauen, et eller annet sted i balkan. Men det er fremdeles få steder med tanke på at det er over 100 land på jorda, og ja tyskland har faktisk veldig mange millioner mennesker, men til sammen er det snakk om kanskje litt under 100 000 mennesker, og halvparten av dem er damer, så er det bare gjennomsnittet, så det er like mange menn under 180 som over, så du ender kanskje med 20 millioner menn over 180, og da er mange av dem "så vitt" over 180, så leter du etter 185-200cm er tallet ganske lavt, 10 millioner menn, i disse landene som da er godtatt. Hadde du bod i kina ville du måtte lete langt og lenge etter en mann som passet din standar.

Skrevet

Høy = 180 eller høyere.

Men siden jeg er 160, er 165++ mer enn høyt nok for meg :wink: (hell, jeg ville nok ikke takket nei før dvergstørrelse)

Skrevet (endret)

Under 1.70. Må si jeg fikk lyst til å skrive 1.90 for å provosere. Utrolig at noen kan bli provosert av sånne ting.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Er selv 1.70, så alt under det blir for lavt for meg. Likevel tar jeg meg i tenke "der går en lav mann" og når han kommer nærmere så er han sikkert 10 cm høyere enn meg.

Anonym poster: 0bdb750dc0b69f10e4f6ebe4f77b37a3

• Liker 1
Skrevet

Selv er jeg 1.68. Og jeg er uten tvil lav, for jeg får ofte vondt i nakken når jeg snakker med mine mannlige venner fordi jeg må se så mye opp.

Jeg har aldri hatt noen problemer med å være lav heller, bortsett fra da jeg var yngre og ikke var høy nok til å kjøre noen karuseller.

• Liker 3
Skrevet

jeg er nokså ny her på disse forumsidene, og vil med dette gjøre klart at jeg vil benytte enhver anledning til å si at jeg er 196. Og jeg er lav for noen.

men ikke så mange.

Skrevet

jeg er nokså ny her på disse forumsidene, og vil med dette gjøre klart at jeg vil benytte enhver anledning til å si at jeg er 196. Og jeg er lav for noen.

men ikke så mange.

Altfor lavt. Dverg ;)

Skrevet

Til de guttene/mennen som tror KG er representativt for hva kvinner generelt mener.

Spør heller en normal dame hvem de synes er de 10 deiligste karene på planeten, mest sannsynelig er alle under 180.

Dont worry, KG er the twilighlight zone sett med andres øyne :)

Skrevet

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Smboeren min er 1.94. Derfor sa jeg det jeg gjorde. Men for å være seriøs, er vel under 175 litt for lavt.

Ikke bare litt det, nei.
Skrevet

Hva er en lav mann?

I bladet Fantomet synes jeg pygmeene er et glimrende eksempel på svaret som etterspørs her. ;)

En såkalt lav mann kan ikke måles i høyde, det har noe med utstråling å gjøre. Finnes menn og kvinner som er 1,80 eller derom, og som senker skuldrene og går og nærmest stirrer i bakken,..

Jeg er kvinne, 1,60, men kan love at jeg kan bli høy og mørk hvis jeg blir nødt til det. Og da har høyde ingen betydning.

Jeg vet godt hva en høy mann er, det er jo enkel matematikk, men hva er en lav mann?

Skrevet

Jeg synes ikke høyden er viktig siden jeg aldri skal gifte meg.

Skrevet

Hva er en lav mann?

I bladet Fantomet synes jeg pygmeene er et glimrende eksempel på svaret som etterspørs her. ;)

En såkalt lav mann kan ikke måles i høyde, det har noe med utstråling å gjøre. Finnes menn og kvinner som er 1,80 eller derom, og som senker skuldrene og går og nærmest stirrer i bakken,..

Jeg er kvinne, 1,60, men kan love at jeg kan bli høy og mørk hvis jeg blir nødt til det. Og da har høyde ingen betydning.

Jeg vet godt hva en høy mann er, det er jo enkel matematikk, men hva er en lav mann?

Hva betyr det?

Jeg tar heller en lav mann med selvtillit, utstråling og mandighet enn en høy usikker og knotete mann. Synes høye menn ofte er usikre og fomlete, det er så lite tiltrekkende som det kan få blitt. Men nå liker jeg best menn på min egen høyde (1.70), synes det er så kos å kunne se hverandre i øynene uten å bøye seg opp og stå på tå f.eks.

Skrevet

Selv er jeg 178, og føler meg ikke spesielt komfortabel hvis mannen er lavere enn meg. Dette hadde helt sikkert forandret seg hvis jeg møtte noen jeg virkelig falt for, tror høyde blir mindre viktig da. Dog, per dags dato, foretrekker jeg menn på 180+. Og min definisjon av en høy mann? 190+. Betyr ikke at vedkommende må være så høy, men for meg som selv er høy må en mann være rundt det for å kvalifiseres som "høy" i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...