Piglet Skrevet 23. februar 2004 #21 Skrevet 23. februar 2004 Jeg leser fra toppen, og starter på aktuelle saker og arbeider meg nedover. Dropper som oftest adopsjon og vi som sørger, og av og til forbruk, hus og kariere. Hvis jeg har det travelt, har jeg en greates hits som er aktuelle saker, generel debat og skjønhet og velvære. Piglet
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #22 Skrevet 23. februar 2004 Alltid først innom bryllupsforumet Etterhvert innom hus, hage etc, karriere/utdanning, reiseliv. forbruker og kanskje velvære/klær og sminke. Hender jeg er innom aktuelle saker, generell debatt, mat og drikke. Sjelden/aldri innom seksualitet, barn/familie, de som sørger, religion, adopsjon, de som prøver, graviditet, data/internett, kjæledyr. snikksnakk og dagbøkene.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. februar 2004 #23 Skrevet 24. februar 2004 Jeg starter på toppen og jobber neg nedover. Er sjelden innom adopsjon,prøvere,religion,snikk snakk og vi som sørger. Tilslutt ser jeg innom de dagbøkene jeg følger med i.
Gjest bare lille meg... Skrevet 24. februar 2004 #24 Skrevet 24. februar 2004 Hvordan leser du her på forumet? Selv begynner jeg på Aktuelle saker, og jobber meg nedover. Er innom nesten alle, sjelden jeg leser på Graviditet, Religion og livssyn og Vi som sørger. Samme her. Men svaier innom Graviditet nå og da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå