Gå til innhold

Dine lesevaner på KG

Fremhevede innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Hvordan leser du her på forumet?

Selv begynner jeg på Aktuelle saker, og jobber meg nedover. Er innom nesten alle, sjelden jeg leser på Graviditet, Religion og livssyn og Vi som sørger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser nesten alt. Har ikke noe fast sted jeg begynner å lese, men plukker litt, særlig utav hvem som har det siste innlegget i de forskjellige forumene. Begynner som oftest der jeg syns innlegget er lagd av interessante mennesker.

Så hopper jeg fritt nedover, og koser meg. Er sjeldent jeg er innom Seksualitet(har liksom lest det meste, føler jeg), Velvære/skjønnhet etc, Religion/livssyn, Vi som sørger, og Prøvere.

Skrevet

Jeg bruker funksjonen "vis nye innlegg", så blar jeg meg fra side til side, mens jeg åpner alle tråder som ser "spennende" ut i nye vinduer.

*klem*

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg går som regel rett på "nye innlegg" og leser det som ser interessant ut. Noen ganger søker jeg opp mine egne innlegg for å følge med på ev svar/diskusjoner jeg har vært med i. Før tok jeg forum for forum (hoppet over bryllupp og graviditet og prøvere) men det tar så lang tid.

Skrevet

Om morra'n begynner jeg øverst eller nederst og jobber meg gjennom det meste - og deretter bruker jeg nye innlegg resten av dagen..

Skrevet

Går rett på nye innlegg funksjonen. Blar meg gjennom alle sidene en gang. Så går jeg ut i forumet og går igjennom en og en kategori, før jeg går ut av kategorien markerer jeg alle temaene som lest der. Etter å ha gjort det så bruker jeg nye innlegg funksjonen igjen og fortsetter slik annenhver gang. På denne måten så får jeg med meg mest syntes jeg.

Skrevet

Starter med å klikke meg innom bryllupsdagboka mi, samt et par andre dagbøker jeg er fast gjest i. Så går jeg til toppen og klikker meg gjennom de forumene jeg er interessert i - starter på Aktuelle saker og går nedover lista.

Skrevet

Jeg begynner på toppen:

Barn og familie

Generell Debatt

Hus, hage og hobby

Kropp og helse

Kultur

Samliv

De andre kapitlene er i grunnen ikke noe for meg.

Skrevet

Jeg bruker for det meste "nye innlegg"-funksjonen. Men når det er lenge siden jeg har vært innom Kg, og det er 27 sider med nye innlegg, så dropper jeg det. Da går jeg heller rett inn i den generelle dagbok delen, og oppdaterer meg der. Når det er gjort, har jeg som oftes sittet her altfor lenge, og må logge av! :wink:

Men som sagt, når jeg er her ofte, bruker jeg "nye innlegg" og leser det som er av interesse!

K

Skrevet

Jeg bruker bare "Nye innlegg".

Som regel er det mellom 10-20 sider, og på disse sidene finner jeg 5-6 temaer som jeg leser.

Skrevet
Jeg bruker funksjonen "vis nye innlegg", så blar jeg meg fra side til side, mens jeg åpner alle tråder som ser "spennende" ut i nye vinduer.

Slik går jeg også frem, men i tillegg til det har jeg også bryllupsforumet åpent i et nytt vindu og blar meg gjennom alle nye her...

Skrevet

Jeg begynner med "Generell Debatt", "Kropp og Helse" og deretter "Velvære, Klær og Sminke". Så kikker jeg innom dagboken min (og andres) og hvis jeg fortsatt ikke er ferdiglest titter jeg innom "Aktuelle Saker" tilslutt.

Skrevet

Først sjekker jeg mine egne innlegg kjapt, deretter går jeg inn på nye innlegg.

Skrevet

De forumene jeg sjekker er:

Aktuelle Saker

Data og Internett

Generell Debatt

Kultur

Religion

Samliv

Seksualitet

Velvære

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jeg er mest innom samliv og seksualitet. Sjekker innom kultur og film og dumdidu avogtil men ar dabbet av der. også generell debatt også.

Skrevet

Jeg leser det meste, unntatt Adopsjon, Barn/Familie, Bryllup, Graviditet, Prøvere, Religion, Snik-Snakk, Vi som sørger og dagbøkene (annet enn min egen da). Begynner øverst og arbeider meg nedover.

Skrevet

Begynner som regel øverst og jobber meg nedover, og hopper galant over de fora som ikke interesserer.

Skrevet

Starter som regel på toppen..

Aktuelle saker

Bryllup

Generell debatt

Karriere og utdanning

Kropp, helse og trening

Ris, ros, tips og informasjon

Skråblikk og generaliseringer

Velvære, klær og sminke

Er jo innom de andre og, men ikke så mye. Det varierer fra dag til dag.

De jeg sjeldnest er innom er

Adopsjon og fosterforeldre

Barn og familie

Data og internett

Prøvere og ufrivillig barnløse

Vi som sørger

Gjest Seleena
Skrevet

Først "Nye innlegg" så ser eg om folk har svart på mine tråder. Deretter blar eg meg gjennom alt , utanom barn og familie, prøvere, kjæledyr, hushagehobby og data og nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...