Petalouda Skrevet 27. september 2012 #61 Skrevet 27. september 2012 Sånn blir det, dette falt på plass for oss i går Torsdag: Middag med kort brudekjole Fredag: Brudelunsj med hvit selskapskjole Lørdag: Brudekjole med full pakke Og i dag skal jeg ut og se om jeg skal kjøpe den lange brudekjolen til lørdagen, det er bare den som mangler
snøfnugg Skrevet 27. september 2012 Forfatter #62 Skrevet 27. september 2012 Er vel prinsesssetypen - men en rocka en Uansett det er meg.
Petalouda Skrevet 28. september 2012 #64 Skrevet 28. september 2012 Er vel prinsesssetypen - men en rocka en Uansett det er meg. dette er definitivt en prinsessekjole - og den ser alldeles nyyydelig ut !!! Gratulerer med flott kjole
Petalouda Skrevet 28. september 2012 #65 Skrevet 28. september 2012 ...har kun EN kjole og det holder med èn kjole for de fleste ... *ler* er bare vi som har valgt å dele opp feiringen så skrekkelig, så derfor trenger jeg to (og en halv)
snøfnugg Skrevet 28. september 2012 Forfatter #66 Skrevet 28. september 2012 Hvem vet. Kanskje jeg også må ordne flere Ikke til selve dagen,men til fredag bl.a Takk for ros. Jeg er beroliget nå,tenker at jeg blir kjempefin da uansett hva han forventer
Trollmortil3 Skrevet 30. september 2012 #67 Skrevet 30. september 2012 Wow du blir jo den prinsessa i den kjolen der. Den var jo helt nydelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå