Gjest kiara_pusen Skrevet 25. september 2012 #41 Skrevet 25. september 2012 Jeg har funnet en kjole som er passe søt og enkel, men samtidig nok brudekjole til å gjøre han lykkelig. Whats wrong with that ? Deres dag, deres valg. Om du hadde valgt å ikle deg et prinsesse Leah kostyme på din store dag får folk tenke sitt og ti stille. La den kommende mannen din få det som han vil og drømmer om. Godt å høre om menn som også har sine drømmer og tanker om den store dagen. Betty: for meg virker det som du ble fornærmet over at jeg og andre mener noe annet enn deg angående brudekjoler? Man må jo være voksen nok til å bestemme selv hva man ønsker å ha på seg og ikke, på samme måte som man har reflektert over hvordan man også fremstår på akkurat den dagen. Det er ingen fasit over hva som er riktig eller galt. 4
snøfnugg Skrevet 26. september 2012 Forfatter #42 Skrevet 26. september 2012 (endret) Jeg prøvde ca sånn type kjole på Emmas brudesalong. For å finne ut hvilken type kjole jeg passet. Det ble denne typen. Jeg er ikke 23. Men jeg har aldri vært gift ei heller forlovet. Min kjære vil også at jeg skal ha tiara så da får han det. Prøver å poste bilde. Hvordan gjør jeg det? Endret 26. september 2012 av snøfnugg
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #43 Skrevet 26. september 2012 (endret) Tror kjæresten hadde blitt skikkelig grinete dersom jeg hadde dukket opp i hverdagsklær i kirken den dagen jeg skal gifte meg med han. Han ønsker seg en skikkelig brudekjole (til meg, of c) - som han sier, han har ikke vært gift før og han ønsker seg å få gifte seg med en ekte brud, Han sier at det ikke er hans feil at jeg giftet meg med en annen før jeg tok til vettet (ler) og at han ikke skal måtte lide for det. Jeg har funnet en kjole som er passe søt og enkel, men samtidig nok brudekjole til å gjøre han lykkelig. Whats wrong with that ? er det hverdagsklær?? Jeg bruker ikke slikt til hverdags iallefall. jada han lider sikkert stor nød bare fordi du ikke skulle hatt på deg tradisjonell brudekjole.. men så klart jeg sier ikke det er noe galt i at du har kjole, jeg bare mener at alle brudekjoler er prinsesseaktige uansett. Endret 26. september 2012 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #44 Skrevet 26. september 2012 Jeg prøvde ca sånn type kjole på Emmas brudesalong. For å finne ut hvilken type kjole jeg passet. Det ble denne typen. Jeg er ikke 23. Men jeg har aldri vært gift ei heller forlovet. Min kjære vil også at jeg skal ha tiara så da får han det. Prøver å poste bilde. Hvordan gjør jeg det? Når du skal skrive et nytt svar/legge inn en ny kommentar, trykker du på Bruk full editor. Da kommer det opp "Legg ved filer" rett nedenfor svarfeltet. Da må du velge fil, dvs. finne frem til filen med bildet av kjolen din. Så trykker du på "Legg ved denne filen". Deretter trykker du "Svar nå". Da vil linken/bildet komme frem i innlegget ditt. Anonym poster: fe37ad7a5b8dadf694df05e57a4d9fcf
Petalouda Skrevet 26. september 2012 #45 Skrevet 26. september 2012 er det hverdagsklær?? Jeg bruker ikke slikt til hverdags iallefall. jada han lider sikkert stor nød bare fordi du ikke skulle hatt på deg tradisjonell brudekjole.. men så klart jeg sier ikke det er noe galt i at du har kjole, jeg bare mener at alle brudekjoler er prinsesseaktige uansett. For meg er det hverdagsklær ja, men det kommer vel kanskje an på hva slags liv man lever, hvor man ferdes og hva slags jobb man har Men hvis du mener at alle brudekjoler er prinsesseaktige er du jo - etter mitt skjønn - fullstendig på jordet uansett. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #46 Skrevet 26. september 2012 For meg er det hverdagsklær ja, men det kommer vel kanskje an på hva slags liv man lever, hvor man ferdes og hva slags jobb man har Men hvis du mener at alle brudekjoler er prinsesseaktige er du jo - etter mitt skjønn - fullstendig på jordet uansett. Alle brudekjoler jeg har sett i vinduer på bryllupsbutikker ser i mine øyne prinsesseaktige ut ja. Syns ikke jeg er på jordet pga min subkjektive oppfatning. Dessuten er det jo ikke opp til mannen hva bruden skal ha på seg syns jeg. han skal jo ikke engang se den før dagen mener jeg, hvis ikke blir det feil. 1
Petalouda Skrevet 26. september 2012 #47 Skrevet 26. september 2012 Alle brudekjoler jeg har sett i vinduer på bryllupsbutikker ser i mine øyne prinsesseaktige ut ja. Syns ikke jeg er på jordet pga min subkjektive oppfatning. Dessuten er det jo ikke opp til mannen hva bruden skal ha på seg syns jeg. han skal jo ikke engang se den før dagen mener jeg, hvis ikke blir det feil. Nei det betyr vel ulykke sies det. På samme måte som man får ulykke hvis man knuser et speil eller ser en sort katt gå over veien. Jeg har veldig liten tro på sånt. Kjæresten min har vært med i kjolevalgprosessen hele veien, den ene brudekjolen min ligger til alles påsyn midt på sengen her as we speak, den skal leveres skredderen i morgen. Og den er ikke prinsessete i det hele tatt. Eller syns du ? http://www.abelone.no/nettbutikk/brud-brudekjoler-tilbehor/brudekjoler/kort-brudekjole-med-skulderstropper-d5009/ 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #48 Skrevet 26. september 2012 (endret) Nei det betyr vel ulykke sies det. På samme måte som man får ulykke hvis man knuser et speil eller ser en sort katt gå over veien. Jeg har veldig liten tro på sånt. Kjæresten min har vært med i kjolevalgprosessen hele veien, den ene brudekjolen min ligger til alles påsyn midt på sengen her as we speak, den skal leveres skredderen i morgen. Og den er ikke prinsessete i det hele tatt. Eller syns du ? http://www.abelone.n...stropper-d5009/ jeg tror ikke på det jeg heller, jeg bare liker slike tradisjoner. Prøvde å gå inn på linken men kom ikke opp noe bilde av kjolen Åja nå kom den opp. Søt den og prinsesseaktig.. Ser for meg hertuginne kate hadde passa i en slik... Endret 26. september 2012 av BettyBoop
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #49 Skrevet 26. september 2012 Nei det betyr vel ulykke sies det. På samme måte som man får ulykke hvis man knuser et speil eller ser en sort katt gå over veien. Jeg har veldig liten tro på sånt. Kjæresten min har vært med i kjolevalgprosessen hele veien, den ene brudekjolen min ligger til alles påsyn midt på sengen her as we speak, den skal leveres skredderen i morgen. Og den er ikke prinsessete i det hele tatt. Eller syns du ? http://www.abelone.n...stropper-d5009/ Velig søt! Er det den du også skal reise i?
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #50 Skrevet 26. september 2012 Jeg skulle mer enn gjerne vist frem kjolen min til den kommende brudgom - misunner faktisk deg P. der mannen bryr seg om mer enn hva den koster. Når det kommer til andre tradisjoner så har jeg ingen motforestillinger med å bryte mange av dem bla den om at man ikke skal se hverandre før vielsen eller at man blir "gitt bort av sin far". Heldigvis kan de fleste brudepar idag velge selv hvilke løsninger som fungerer for dem og ikke. Ps. I utstillingsvinduene er det stort sett Prinsessekjoler, kommer du inn eller begynner å kikke litt rundt er det veldig mye mer spennende enn prinsesse looken for de som ønsker det. 1
Petalouda Skrevet 26. september 2012 #51 Skrevet 26. september 2012 jeg tror ikke på det jeg heller, jeg bare liker slike tradisjoner. Prøvde å gå inn på linken men kom ikke opp noe bilde av kjolen Åja nå kom den opp. Søt den og prinsesseaktig.. Ser for meg hertuginne kate hadde passa i en slik... he he vel da har vi veldig forskjellig syn på hva som er prinsesse og hva som ikke er det Velig søt! Er det den du også skal reise i? Tusen takk Nei dette er familiemiddagskjolen - den andre skal jeg forhåpentligvis kjøpe i morgen :)
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #52 Skrevet 26. september 2012 he he vel da har vi veldig forskjellig syn på hva som er prinsesse og hva som ikke er det Tusen takk Nei dette er familiemiddagskjolen - den andre skal jeg forhåpentligvis kjøpe i morgen :) Håper du viser den frem også. Får faktisk ikke så prinsesse følelse av disse kongelige brudene... Får mer enn overveldende følelse av tekkelig dyr eleganse som passer veldig godt i bryllup. Jeg liker veldig godt at de kongelige ikke ser "nakne" ut på vei opp til alteret. hehe. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #53 Skrevet 26. september 2012 Håper du viser den frem også. Får faktisk ikke så prinsesse følelse av disse kongelige brudene... Får mer enn overveldende følelse av tekkelig dyr eleganse som passer veldig godt i bryllup. Jeg liker veldig godt at de kongelige ikke ser "nakne" ut på vei opp til alteret. hehe. ja det er jo derfor jeg syns brudekjoler er prinsesseaktige. pga elegansen
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #54 Skrevet 26. september 2012 ja det er jo derfor jeg syns brudekjoler er prinsesseaktige. pga elegansen Aha, men da snakker vi jo bare forbi hverandre, fordi når noen sier prinsesse-looken til meg tenker jeg disney/stroppløs ballkjole som ser litt naken ut i en kirke feks. http://www.gownforbrides.com/corset-wedding-dresses/6-a-line-ball-gown-princess-strapless-sweetheart-cuffed-basque-satin-organza-tulle-wedding-dress.html Kjempe store kjoler, med stort skjørt og hele pakken. Veldig ofte fine, men for min del med min kropp hadde det vippet over til det komiske. Mens kjoler med litt mer tøy, som feks den til Kate gir meg heller assosiasjoner til tekkelig dyr eleganse på tross av at hun faktisk er kongelig. Jeg var mest redd for at du følte deg fornærmet over det jeg sa det hadde ikke vært noe hyggelig heller tvert imot. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 26. september 2012 #55 Skrevet 26. september 2012 Aha, men da snakker vi jo bare forbi hverandre, fordi når noen sier prinsesse-looken til meg tenker jeg disney/stroppløs ballkjole som ser litt naken ut i en kirke feks. http://www.gownforbr...ding-dress.html Kjempe store kjoler, med stort skjørt og hele pakken. Veldig ofte fine, men for min del med min kropp hadde det vippet over til det komiske. Mens kjoler med litt mer tøy, som feks den til Kate gir meg heller assosiasjoner til tekkelig dyr eleganse på tross av at hun faktisk er kongelig. Jeg var mest redd for at du følte deg fornærmet over det jeg sa det hadde ikke vært noe hyggelig heller tvert imot. nei nei ikke fornærma
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #56 Skrevet 26. september 2012 nei nei ikke fornærma Godt å høre.
Petalouda Skrevet 26. september 2012 #57 Skrevet 26. september 2012 ja det er jo derfor jeg syns brudekjoler er prinsesseaktige. pga elegansen er eleganse og prinsesseaktig det samme ... ? Aha, men da snakker vi jo bare forbi hverandre, fordi når noen sier prinsesse-looken til meg tenker jeg disney/stroppløs ballkjole som ser litt naken ut i en kirke feks. http://www.gownforbr...ding-dress.html Kjempe store kjoler, med stort skjørt og hele pakken. Veldig ofte fine, men for min del med min kropp hadde det vippet over til det komiske. Mens kjoler med litt mer tøy, som feks den til Kate gir meg heller assosiasjoner til tekkelig dyr eleganse på tross av at hun faktisk er kongelig. Jeg var mest redd for at du følte deg fornærmet over det jeg sa det hadde ikke vært noe hyggelig heller tvert imot. Helt enig med deg Kiara, det der er en typisk prinsessekjole
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #58 Skrevet 26. september 2012 er eleganse og prinsesseaktig det samme ... ? Helt enig med deg Kiara, det der er en typisk prinsessekjole Føler vi er på samme side ift hva som er hva. hehe. Men du - skal du ha 3 stk kjoler eller 2? Denne korte er til middagen på fredagen, så kommer det en lang kjole under vielsen? *kun nysgjerrig, synes det er moro å høre om planene deres*
Petalouda Skrevet 26. september 2012 #59 Skrevet 26. september 2012 Føler vi er på samme side ift hva som er hva. hehe. Men du - skal du ha 3 stk kjoler eller 2? Denne korte er til middagen på fredagen, så kommer det en lang kjole under vielsen? *kun nysgjerrig, synes det er moro å høre om planene deres* Jeg slipper unna med to og en halv hihi Skal ha den jeg har linket til i tråden her på familiemiddagen. Kjolen jeg mest sannsynlig kjøper i morgen er til selve vielsen og mottagelsen. Og så skal jeg ha en brudelunsj med venninnene mine, og der skal jeg også ha en hvit kjole, men jeg tror jeg skal bruke en jeg har fra før
Gjest kiara_pusen Skrevet 26. september 2012 #60 Skrevet 26. september 2012 Jeg slipper unna med to og en halv hihi Skal ha den jeg har linket til i tråden her på familiemiddagen. Kjolen jeg mest sannsynlig kjøper i morgen er til selve vielsen og mottagelsen. Og så skal jeg ha en brudelunsj med venninnene mine, og der skal jeg også ha en hvit kjole, men jeg tror jeg skal bruke en jeg har fra før Jeg må ha dette inne med teskje... *blond* ???dag: Brudelunsj med hvit selskapskjole Fredag: Middag med kort kjole Lørdag: Brudekjole Riktig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå