Petalouda Skrevet 20. september 2012 #21 Skrevet 20. september 2012 Kjolen din var dødslekker, skulle ønske jeg var tjuetre og kunne ha en sånn ... *drømme* <3
Olesin Skrevet 23. september 2012 #22 Skrevet 23. september 2012 Den var kjempefin, han kommer til å bli superfornøyd med at du ikke hørte på ham Jeg og min tilkommende snakker om stil på forhånd slik at vi vet at vi vil passe sammen, og vi lurer litt på å bruke forhandleren som garantist på at det blir bra til slutt, så kan begge ha "hemmelige klær"! (Jeg vil også "gå i gulvet" når jeg ser min tilkommende, det er urettferdig at bare mennene får lov til det!)
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #23 Skrevet 23. september 2012 Kjolen din var dødslekker, skulle ønske jeg var tjuetre og kunne ha en sånn ... *drømme* <3 hvorfor må man være 23 for å ha en sånn kjole?
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. september 2012 #24 Skrevet 23. september 2012 hvorfor må man være 23 for å ha en sånn kjole? Fordi det er en nydelig prinsessekjole som passer for en som skal gifte seg for første gang eller er yngre. Jeg får hvertfall veldig prinsesse assosiasjoner. For meg hadde den vært heeeelt feil, men min yngre kusine hadde elsket den! Tror at mange som er litt eldre eller gifter seg for andre gang drømmer om en litt annen type kjole og eleganse akkurat den dagen.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #25 Skrevet 23. september 2012 Jeg har funnet drømmekjolen. Har kjøpt den også. Problemet er at jeg har skjønt at min kjære tror jeg har kjøpt en annen type kjole og liker en helt annen stil en den kjolen jeg har kjøpt. Han sa rett ut at han aldri kan se for seg at jeg har valgt den stilen jeg har gjort på kjolen. Han vet ikke hvordan den ser ut heller,han har aldri sett den.Jeg er så redd han blir skuffet....*sukk* -Burde jeg ordne en til kjole i den stilen han liker? Tenkte på å bytte etter vielsen da.. -Eller burde jeg bare la det stå til? Hva slags type kjole er det han liker, og tror du har valgt? Dvs, hva er det ved din valgte kjole du tror han ikke vil like? At det er en type prinsesse/bløtkakekjole, eller at den er stroppeløs feks? Jeg liker vanligvis ikke stroppeløst/"halvnakent" bak, men selv jeg synes den du linket til var fantastisk. Jeg har igrunnen aldri hørt om menn som mener så mye om brudekjoler og stiler. I hvert fall ikke heterofile menn. Jeg trodde helst det var mødre og venninner som hadde flest meninger om sånt. Hørte om en som hadde kjøpt prinsessekjole i bløtkakefasong, og mor og tanter sa uten å ha sett kjolen at det viktigste er at hun velger noe enkelt... Anonym poster: 52331259a12253cad3d01285d5d92f91
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #26 Skrevet 23. september 2012 Fordi det er en nydelig prinsessekjole som passer for en som skal gifte seg for første gang eller er yngre. Jeg får hvertfall veldig prinsesse assosiasjoner. For meg hadde den vært heeeelt feil, men min yngre kusine hadde elsket den! Tror at mange som er litt eldre eller gifter seg for andre gang drømmer om en litt annen type kjole og eleganse akkurat den dagen. Å sånn ja. Men spørs jo hva du mener med eldre. jeg er 30 og kunne gjerne tenkt meg prinsessekjole som den
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. september 2012 #27 Skrevet 23. september 2012 Jeg er 26 å føler meg for gammel til å leke prinsesse. Kanskje fordi jeg ikke har lyst til å være noen prinsesse uansett... hehe. :happy: Eneste jeg synes er at den passer godt til en førstegangsbrud fordi kjolen er så mye kjole. Men akkurat kjolen synes jeg bruden selv kan velge akkurat hva hun selv vil uavhengig av min eller andre sin oppfatning av passende/upassende.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #28 Skrevet 23. september 2012 Jeg er 26 å føler meg for gammel til å leke prinsesse. Kanskje fordi jeg ikke har lyst til å være noen prinsesse uansett... hehe. :happy: Eneste jeg synes er at den passer godt til en førstegangsbrud fordi kjolen er så mye kjole. Men akkurat kjolen synes jeg bruden selv kan velge akkurat hva hun selv vil uavhengig av min eller andre sin oppfatning av passende/upassende. alle brudekjoler ser jo for det meste ut som prinsessekjoler mener nå jeg da. Og man leker ingenting når man er brud. 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. september 2012 #29 Skrevet 23. september 2012 alle brudekjoler ser jo for det meste ut som prinsessekjoler mener nå jeg da. Og man leker ingenting når man er brud. Jeg føler nok at man leker/kler seg litt ut når man er brud, tiara etc. men det betyr ikke at det ikke er kjekt! Dette er jo den ene dagen man kan ikle seg en over the top kjole, glitter og stas uten at noen sier noe som helst. Jeg koser meg hvertfall veldig når jeg drømmer meg bort om hvor mye jeg vil glitre som brud. Kusinen min er jo 14, men hun var med på brudekjole sightsinh, og det var jo helt åpenbart at det det var stjerner i øynene når den ene store kjolen etter den andre kom til syne. Hadde hun vært litt eldre tror jeg hun hadde nektet å få derfra uten å ha prøvd. Kle seg ut rett og slett. Og ja kjolen min har nok litt prinsesse over seg, men ikke noen bløtkake. :gjeiper: 1
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #30 Skrevet 23. september 2012 Jeg føler nok at man leker/kler seg litt ut når man er brud, tiara etc. men det betyr ikke at det ikke er kjekt! Dette er jo den ene dagen man kan ikle seg en over the top kjole, glitter og stas uten at noen sier noe som helst. Jeg koser meg hvertfall veldig når jeg drømmer meg bort om hvor mye jeg vil glitre som brud. Kusinen min er jo 14, men hun var med på brudekjole sightsinh, og det var jo helt åpenbart at det det var stjerner i øynene når den ene store kjolen etter den andre kom til syne. Hadde hun vært litt eldre tror jeg hun hadde nektet å få derfra uten å ha prøvd. Kle seg ut rett og slett. Og ja kjolen min har nok litt prinsesse over seg, men ikke noen bløtkake. :gjeiper: men da er du jo ikke for gammel til å være litt prinsesse likevel da:p
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #31 Skrevet 23. september 2012 Jeg føler nok at man leker/kler seg litt ut når man er brud, tiara etc. men det betyr ikke at det ikke er kjekt! Dette er jo den ene dagen man kan ikle seg en over the top kjole, glitter og stas uten at noen sier noe som helst. Jeg koser meg hvertfall veldig når jeg drømmer meg bort om hvor mye jeg vil glitre som brud. Kusinen min er jo 14, men hun var med på brudekjole sightsinh, og det var jo helt åpenbart at det det var stjerner i øynene når den ene store kjolen etter den andre kom til syne. Hadde hun vært litt eldre tror jeg hun hadde nektet å få derfra uten å ha prøvd. Kle seg ut rett og slett. Og ja kjolen min har nok litt prinsesse over seg, men ikke noen bløtkake. :gjeiper: Leker brud? Kler seg ut? Er dette bare når man har tiara eller gjelder det alle som har på brudekjoler? Eneste dagen man kan kle seg så fint? Har du aldri vært i store selskaper hvor man har på lange kjoler etc? Anonym poster: f9e3195807dbfb3dc062d31bf8ee9a69
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. september 2012 #32 Skrevet 23. september 2012 Leker brud? Kler seg ut? Er dette bare når man har tiara eller gjelder det alle som har på brudekjoler? Eneste dagen man kan kle seg så fint? Har du aldri vært i store selskaper hvor man har på lange kjoler etc? Anonym poster: f9e3195807dbfb3dc062d31bf8ee9a69 Jeg har ikke vært i bryllup i voksen alder, så russeballet er det nærmeste jeg kommer gallakjoler. Føler jeg kler meg litt ut når det er tiara med i bildet... Men det gjør ingenting, synes det er veldig moro. Og jeg håper dette blir første og siste dagen jeg skal ha på meg en brudekjole i et selskap. Pynte meg elsker jeg jo! Sett i lys av dette er det kanskje ikke så rart at det har tatt litt av for min del. hehe. Bare ballkjole modellen som ikke er min favoritt, men Betty har et poeng om at alle har jo prinsesse preget over seg.
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2012 #33 Skrevet 23. september 2012 Jeg har ikke vært i bryllup i voksen alder, så russeballet er det nærmeste jeg kommer gallakjoler. Føler jeg kler meg litt ut når det er tiara med i bildet... Men det gjør ingenting, synes det er veldig moro. Og jeg håper dette blir første og siste dagen jeg skal ha på meg en brudekjole i et selskap. Pynte meg elsker jeg jo! Sett i lys av dette er det kanskje ikke så rart at det har tatt litt av for min del. hehe. Bare ballkjole modellen som ikke er min favoritt, men Betty har et poeng om at alle har jo prinsesse preget over seg. newsflash, man må ikke ha tiara...
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. september 2012 #34 Skrevet 23. september 2012 newsflash, man må ikke ha tiara... Skal heller ikke ha en tiara. Skal ha en nydelig hårbøyle med et smykke på siden.
Petalouda Skrevet 24. september 2012 #35 Skrevet 24. september 2012 hvorfor må man være 23 for å ha en sånn kjole? what she said ... Fordi det er en nydelig prinsessekjole som passer for en som skal gifte seg for første gang eller er yngre. Jeg får hvertfall veldig prinsesse assosiasjoner. For meg hadde den vært heeeelt feil, men min yngre kusine hadde elsket den! Tror at mange som er litt eldre eller gifter seg for andre gang drømmer om en litt annen type kjole og eleganse akkurat den dagen. nemlig. jeg er annengangsbrud og voksen. altså over tretti. jeg ønsker meg ikke tibake til tyveårene (gud forby) og jeg er veldig for at man skal kunne kle seg akkurat slik man vil uavhengig av alder. men når det gjelder brudekjole syns jeg valget og anledningen er såpass alvorlig at man bør tenke litt på hvordan man fremstår - hva slags personlighet man har. Bryllup er fest så klart men det er likevel forskjell på bryllupsfest og annen fest. Prinsessekjoler passer etter mitt skjønn best på førstegangsbruder på "tjuetre" - og ikke annengangsbruder på snart førti - slik som meg. Dessverre, he he ....
Petalouda Skrevet 24. september 2012 #36 Skrevet 24. september 2012 - men jeg skal ha tiara da .... fordi kjæresten drømmer om at jeg skal ha det. for egentlig syns jeg ikke det passer seg på gamle damer som har gjort det før. men kjærestens drømmer er min lov
Gjest BettyBoop Skrevet 24. september 2012 #37 Skrevet 24. september 2012 what she said ... nemlig. jeg er annengangsbrud og voksen. altså over tretti. jeg ønsker meg ikke tibake til tyveårene (gud forby) og jeg er veldig for at man skal kunne kle seg akkurat slik man vil uavhengig av alder. men når det gjelder brudekjole syns jeg valget og anledningen er såpass alvorlig at man bør tenke litt på hvordan man fremstår - hva slags personlighet man har. Bryllup er fest så klart men det er likevel forskjell på bryllupsfest og annen fest. Prinsessekjoler passer etter mitt skjønn best på førstegangsbruder på "tjuetre" - og ikke annengangsbruder på snart førti - slik som meg. Dessverre, he he .... jeg er 30 og har aldri vært gift før, pluss at jeg føler meg og ser ut som jeg er i 20 åra så jeg ville hatt en sånn kjole. Skjønner selvsagt det blir annerledes om man har vært gift før. Hadde jeg vært gift før hadde jeg ikke gått for tradisjonell brudekjole engang.
Petalouda Skrevet 25. september 2012 #38 Skrevet 25. september 2012 jeg er 30 og har aldri vært gift før, pluss at jeg føler meg og ser ut som jeg er i 20 åra så jeg ville hatt en sånn kjole. Skjønner selvsagt det blir annerledes om man har vært gift før. Hadde jeg vært gift før hadde jeg ikke gått for tradisjonell brudekjole engang. Det siste der sa jeg også, men oppdaget fort at jeg måtte bite i meg de ordene. Men ja, det er forskjell på første og andre gang. Kommer helt an på situasjonene man er i tenker jeg. Men digre prinsessekjoler er ikke noe for annengangsbruder med voksne barn.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. september 2012 #39 Skrevet 25. september 2012 (endret) Det siste der sa jeg også, men oppdaget fort at jeg måtte bite i meg de ordene. Men ja, det er forskjell på første og andre gang. Kommer helt an på situasjonene man er i tenker jeg. Men digre prinsessekjoler er ikke noe for annengangsbruder med voksne barn. Fortell meg en tradisjonell brudekjole som ikke ser ut som prinsessekjole? For annengangs bruder syns jeg noe sånt passer: med et mer tekkelig skjørt så klart. Endret 25. september 2012 av BettyBoop 1
Petalouda Skrevet 25. september 2012 #40 Skrevet 25. september 2012 Fortell meg en tradisjonell brudekjole som ikke ser ut som prinsessekjole? For annengangs bruder syns jeg noe sånt passer: med et mer tekkelig skjørt så klart. Tror kjæresten hadde blitt skikkelig grinete dersom jeg hadde dukket opp i hverdagsklær i kirken den dagen jeg skal gifte meg med han. Han ønsker seg en skikkelig brudekjole (til meg, of c) - som han sier, han har ikke vært gift før og han ønsker seg å få gifte seg med en ekte brud, Han sier at det ikke er hans feil at jeg giftet meg med en annen før jeg tok til vettet (ler) og at han ikke skal måtte lide for det. Jeg har funnet en kjole som er passe søt og enkel, men samtidig nok brudekjole til å gjøre han lykkelig. Whats wrong with that ? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå