AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Jeg liker ikke å snakke under sex, i og med at jeg vil mye heller konsentrere meg om selve sexen og ikke småprat... Spesielt turn-off er det hvis vedkommende gir meg komplimenter. Hvorfor er det noen som har behov for å snakke under sex? Totalt unødvendig spør du meg Anonym poster: b8789f347ffc0c88f934cf0bdcff41ef 2
Gjest Gaea Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg hadde følt meg veldig utilpass om jeg ikke kunne snakket under sex. Mener ikke at man skal bable om alt og ingenting, men det må da være lov å si hva man liker og ikke liker, hva man har lyst til etc. Man kan jo tolke partneren til en viss grad, men det er ikke så lett å lese tanker. Om kjæresten gir meg et kompliment under sexen blir jeg bare glad. For meg er sex noe veldig intimt, så jeg kan plutselig få veldig lyst til å fortelle kjæresten at jeg elsker ham, at han er fantastisk etc, og har ikke fått noen negative reaksjoner på det.
skreppamedleppa Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Enig med Synnøve For meg hadde det vært totalt unødvendig å ha sex hvor en ikke kan snakke, betyr ikke at man må prate som en foss hver gang men kommunikasjon er viktig i sengen synes jeg, først og fremst til å rettlede, hva man liker hva man absolutt ikke liker og hva man liker så godt at man aldri kan få nok av det. Jeg liker komplimenter og jeg sier det igjen: jeg leppjer til meg de jeg kan få og jeg gidder ikke gjemme på gode ord til den jeg har sex med. Om det er dirty talk med positive elementer, eller om det er hvor mye jeg elsker han og hvor deilig jeg synes han er så sier jeg det. Gidder liksom ikke vente til sexen er over før jeg kan si til den personen jeg elsker hvor deilig han er.. 1
wadd Skrevet 18. september 2012 #4 Skrevet 18. september 2012 Det er under sex man skal snakke! Så lenge tema ikke er vaskemidler og dekkskifte...om man ikke tenner veldig på akkurat det.
Peanuts Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Ja, sikkelig turn-off med komplimenter ass. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 Jeg liker å diskutere den industrielle revolusjonen og dens effekt på Napoleons krigene, mens jeg koser med med en dame. 10
Gjest Raindrops Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Småprat er kanskje ikke direkte turnon i den forstand, men jeg hadde blitt stresset om det var et krav å alltid være stille. Kanskje jeg må opplyse om at jeg ikke lenger har følelser i hendene fordi tauene er for stramme, eller at vi må bytte stilling fordi jeg har krampe i låret. Ikke så veldig sexy, men absolutt nødvendig av og til. Minner meg litt om tråden der noen mente at man ikke kunne le under akten. I fylla kan jeg til å med finne på å dra en spøk mens vi er igang, så kjip er jeg :gjeiper: Dessuten kan litt dirtytalk gjøre underverker. 3
Gjest Bond Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Om man hadde begynt å småprate hadde jeg antatt at han kjeder seg. Jeg tenker at det må være rom for både den ene eller andre. For mange regler tar bort lekenhet. Tenker at den eneste regelen kan være at begge må være med på det, og ellers er alt lov.
smilo Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Klart man kan snakke under sex.. Men selvfølgelig ikke om husarbeid og bæsjebleier
Gjest Lenni20 Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Hvordan svarer man egentlig på komplimenter.. når jeg får det går det som regel i.. takk'' fra min side blir litt. .ehem
Sulosi Skrevet 22. september 2012 #11 Skrevet 22. september 2012 Jeg hadde følt meg veldig utilpass om jeg ikke kunne snakket under sex. Mener ikke at man skal bable om alt og ingenting, men det må da være lov å si hva man liker og ikke liker, hva man har lyst til etc. Man kan jo tolke partneren til en viss grad, men det er ikke så lett å lese tanker. Om kjæresten gir meg et kompliment under sexen blir jeg bare glad. For meg er sex noe veldig intimt, så jeg kan plutselig få veldig lyst til å fortelle kjæresten at jeg elsker ham, at han er fantastisk etc, og har ikke fått noen negative reaksjoner på det. En liten avsporing fra meg men nå så jeg for meg deg og stemmen fra reklamen Småprat og småprat, kommer helt an på hva det prates om. Er det hverdagslige ting så nei takk men om det er småprat som har med selve akten å gjøre er det helt ok. Men, for mye prat underveis kan ødelegge da halve nytelsen er å føle det som skjer.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2012 #12 Skrevet 22. september 2012 Jeg liker å diskutere den industrielle revolusjonen og dens effekt på Napoleons krigene, mens jeg koser med med en dame.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. september 2012 #13 Skrevet 22. september 2012 (endret) Det er under sex man skal snakke! Så lenge tema ikke er vaskemidler og dekkskifte...om man ikke tenner veldig på akkurat det. Ta en titt på denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=271282 Utrolig hva enkelte kan finne på å snakke om. Endret 22. september 2012 av Evilposelos 1
wadd Skrevet 22. september 2012 #14 Skrevet 22. september 2012 Ta en titt på denne tråden http://forum.kvinneg...271282 Utrolig hva enkelte kan finne på å snakke om. Jeg er imponert
Gjest Gunfreak Skrevet 22. september 2012 #15 Skrevet 22. september 2012 Det er ektremt effektivt, de blir spesielt våte der nedentil når jeg forteller om produksjonen og utdeling av uniformer takket være forbedringer i industrien, Som lot dem masse produsere klær på en helt ny skala,(ja jeg renger med dere ble myke i knærene nå)
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. september 2012 #16 Skrevet 23. september 2012 Det er ektremt effektivt, de blir spesielt våte der nedentil når jeg forteller om produksjonen og utdeling av uniformer takket være forbedringer i industrien, Som lot dem masse produsere klær på en helt ny skala,(ja jeg renger med dere ble myke i knærene nå) Hahahaha. Får du noen nyttige svar da?
Gjest Gunfreak Skrevet 23. september 2012 #17 Skrevet 23. september 2012 Hahahaha. Får du noen nyttige svar da? Nei desverre, jeg pleier å gi dem noen bøker de kan lese på forhånd, men ingen av de gadd å lese dem. 1
Wednesday Skrevet 23. september 2012 #18 Skrevet 23. september 2012 ingenting feil med litt dirty- talk hvertfall ;-)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #19 Skrevet 23. september 2012 Det er ektremt effektivt, de blir spesielt våte der nedentil når jeg forteller om produksjonen og utdeling av uniformer takket være forbedringer i industrien, Som lot dem masse produsere klær på en helt ny skala,(ja jeg renger med dere ble myke i knærene nå) Heller det der enn dirty talk. Ingenting er mer turnoff enn det. Å bli sett dypt inn i øynene og kalt hore er ikke min greie. :gjeiper: Anonym poster: ac21de60c565fad6ad543a2c0798060b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #20 Skrevet 23. september 2012 Heller det der enn dirty talk. Ingenting er mer turnoff enn det. Å bli sett dypt inn i øynene og kalt hore er ikke min greie. :gjeiper: Anonym poster: ac21de60c565fad6ad543a2c0798060b Trenger ikke å være nedverdingende for å være dirtytalk. "Knull meg" er foreksempel dirtytalk. "Jeg vil at du skal slikke meg til himmels" er også dirtytalk. Det finnes litt flere nyanser enn "Sug pikken min jævla hore" Anonym poster: b946050b3a3d42467798e72096a59842 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå