Gå til innhold

Hjelp meg med forsikring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei 25år gammel jente, student og har ikke noe forsikring!

Bor i student bolig og er på mitt siste skole år og skal bli lærer! Og fant dette http://www.utdanningsforbundet.no/Hovedmeny/Medlemsfordeler/Gunstige-forsikringer/Studentforsikringe/ Er det lurt å ha en slik forsikring, eneste dyre eiendelen jeg har er pc og mob!

Hvordan ville dere godt frem og valgt?

Er det andre selskaper som er mer gunstige enn UF?

Kan null og niks om dette, men har hørt om IF, gjensidige etc men har heller ikke så god råd til å betale så mye!

Er redd om noen stjeler pc eller mob, eller når jeg reiser (reiser så og si aldri) vil gjerne ha erstatning!!

Anonym poster: 98719b9bf1179b126abcbe6c04bc14a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen.....?

Anonym poster: a3f3596fcf43f4ddae17d5a579bd7e9f

Skrevet

Hvis du skal bli lærer antar jeg at du er medlem av Utdanningsforbundet? Utdanningsforbundet har uslåelige priser på alt av forsikringer gjennom Tryg, så jeg hadde valgt Tryg. Ingen, inkludert IF og Gjensidige klarer å matche mine forsikringer på bil-, innbo-, reise- og villaforsikring.

Skrevet

Så du anbefaler UF sin forsikring?:)

Skrevet

Enig om at du bør sjekke ut forsikring gjennom UF, men det viktigste er ikke om det er noen hundrelapper i forskjell i pris i året, men hva forsikringen dekker dersom uhellet er ute. At du ikke har forsikring allerede, er skandale! I tillegg til reiseforsikring og innboforsikring, må man ha ulykkes- og uføreforsikring.

Anonym poster: 89f12e8d5b6e872b3598bdef70c29879

Skrevet

Ok, det har UF!! Takk dere, så jeg går for UF forsikringen :))

Skrevet

UF,er det LO Favør? Den er iallefall topp! 500 kr i året, og inkluderer innbo,reise og løsøre. Ufør- og livsforsikring har jeg via banken der jeg har lånene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...