Gå til innhold

Seksuell atraksjon med hårvekst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om det er seksuell tiltrekkenede for damer hvis menn har veldig mye hårvekst rundt hele kroppen? Blir menn mindre tiltrekkende hvis de har masse hårvekst på kroppen?

Det er i vår tid trend at menn tar voksbehandling på hele kroppen (inkl. brasiliansk voks) og jeg lurer på om hva er damers formening om dette?

Er det ikke urenslig å se en mann med masse hår og turnoff?

Ser frem til gode svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir man glad i mannen så tror jeg de fleste voksne kvinner bryr seg lite om hvor mye/lite hårvekst man har.Hva man rent estetisk foretrekker å se på vil jo variere fra kvinne til kvinne.

Jeg selv synes f.eks Brad Pitt har en nydelig kropp,men det betyr ikke at jeg hverken ville foretrukket eller forventet at en framtidig kjæreste ser slik ut.

Skjønner ikke helt hvorfor det skulle være urenslig med kroppshår så lenge man har en normal god hygiene?

• Liker 1
Skrevet

En mann skal ha litt hår på kroppen! :)

Litt voksing på ryggen, dersom han ønsker dette selv, er vel ok, men resten av kroppen skal ikke vokses, synes jeg. Dere er da menn, er dere ikke? :klo:

For min del er det turnoff med en mann som har tatt vekk det meste av kroppshåret sitt, og er glatt som ei barnerumpe..

• Liker 1
Skrevet

Menn med hår er hot, menn som barberer/vokser er not. Men man kan godt stusse litt nedentil, slik at det ikke gror helt igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det som faktisk er veldig lite tiltrekkende er mennesker som ikke forstår at det ikke eksisterer ett svar når det kommer til flere millioner menneskers tiltrekningsmønster.

Skrevet

Finnes jo milliarder av menensker i verden, ts, og alle liker eller liker ikke akkurat det samme. Noen tenner på hårvekst, andre kan ikke fordra det, og alt av alternativer i mellom der. Personlig liker jeg at mannen ikke har noe særlig mye hår på kroppen. Blir turn-off hvis det blir mer enn det jeg "godtar"...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...