AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #1 Skrevet 18. september 2012 Det er vel ikke sånn ''regelbok'' hos pulevenner? sånn som det er i dating altså.. Det er jo uforpliktet, men jeg føler noen ganger så maser jeg litt for mye på han for å treffes.. sist traff vi hverandre, som var mitt forslag også spurte jeg igjen for helgen men da skulle han hjemom og besøke foreldrene.. tenker, blir det for masete hvis jenta spør? eller burde jeg vente til han spør neste gang? så tenkte jeg skulle kontakte han idag eller noe og spørre om å treffes.. For tidligere har jeg mast på å treffe han for sex så har han misforstått og trodd jeg har følelser.. orker ikke allt det styret der.. vil bare få meg noe Anonym poster: a543e1f5269da143371d7eb23a92aeff
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Jeg liker det, men du kan godt være klar på at det er pga sex du maser.
Gjest Indra Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 (endret) Skaff deg flere, så kan du fordele maset. Endret 18. september 2012 av Indra
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #4 Skrevet 19. september 2012 Ts her Føler det blir bare ensidig hvis jeg alltid sier ifra.. tenker, liker han engang sex'en ?! men ja.. får vel slenge på en melding til han.. Noen forslag til hva det kan stå? Anonym poster: a543e1f5269da143371d7eb23a92aeff
Obelix Skrevet 19. september 2012 #5 Skrevet 19. september 2012 Ts her Føler det blir bare ensidig hvis jeg alltid sier ifra.. tenker, liker han engang sex'en ?! men ja.. får vel slenge på en melding til han.. Noen forslag til hva det kan stå? Anonym poster: a543e1f5269da143371d7eb23a92aeff "jeg er kåt, fort deg hit" trenger vel ikke pynte på beskjeder til en pulevenn 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #6 Skrevet 19. september 2012 "jeg er kåt, fort deg hit" trenger vel ikke pynte på beskjeder til en pulevenn Ts her, jeg skrev faktisk noe lignende til han sist.. og da fikk jeg det at han hadde trent og skulle opp tidilig dagen etter så han hadde null futt igjen. får vel bare satse på å skrive det til han på nytt da Anonym poster: a543e1f5269da143371d7eb23a92aeff 1
Lilliani Skrevet 19. september 2012 #7 Skrevet 19. september 2012 Jeg maser på den stakkars pulekompisen min heeeele tiden! Virker heldigvis ikke som om han har noe i mot det!
Obelix Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Jeg maser på den stakkars pulekompisen min heeeele tiden! Virker heldigvis ikke som om han har noe i mot det! "stakkars" ??
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 ts her han sendte faktisk melding selv :-) så vi skal møtes ikveld. yay. Anonym poster: f64660c0a8388b8195f6f24077367952 1
pressplay Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Jeg maser på den stakkars pulekompisen min heeeele tiden! Virker heldigvis ikke som om han har noe i mot det! Hvis du ser ut som noe i nærheten av profilbildet ditt har jeg stor forståelse for det.
Lilliani Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Hvis du ser ut som noe i nærheten av profilbildet ditt har jeg stor forståelse for det. Hehe Vel, en verson av bildet med litt mer former, kanskje
Lilliani Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 "stakkars" ?? Hehe, stakkars fordi jeg maser, liksom
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Hvis du ser ut som noe i nærheten av profilbildet ditt har jeg stor forståelse for det. Det er vel ingen direkte sammenheng med å ha en perfekt, veldreid kropp og å være en fantastisk sexpartner?
pressplay Skrevet 20. september 2012 #14 Skrevet 20. september 2012 Det er vel ingen direkte sammenheng med å ha en perfekt, veldreid kropp og å være en fantastisk sexpartner? Vel, jeg vil heller ha sex med en veldreid dame som er gjennomsnittlig i sengen enn en tykk og uattraktiv dame som er rå i sengen. 2
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #15 Skrevet 20. september 2012 Vel, jeg vil heller ha sex med en veldreid dame som er gjennomsnittlig i sengen enn en tykk og uattraktiv dame som er rå i sengen. Det er enten det ene eller det andre, altså? Ingen nyansering?
Claudette Skrevet 20. september 2012 #16 Skrevet 20. september 2012 Her er det motsatt, her er det han som maser. Og det blir litt sånn fordi jeg er litt for redd for å bli for knyttet og avviser. Høres sikkert skikkelig kleint ut, men jeg er redd for å begynne like han for godt og så oppleve at det bare blir rot altsammen. Kan din PV ha det likedan?
pressplay Skrevet 20. september 2012 #17 Skrevet 20. september 2012 Det er enten det ene eller det andre, altså? Ingen nyansering? Det har vel ikke jeg påstått. Jeg prøvde bare å påpeke sammenhengen mellom utseendet og tenningsmønsteret mitt. Ville ikke forundre meg om flere menn var enig.
Lilliani Skrevet 20. september 2012 #18 Skrevet 20. september 2012 Her er det motsatt, her er det han som maser. Og det blir litt sånn fordi jeg er litt for redd for å bli for knyttet og avviser. Høres sikkert skikkelig kleint ut, men jeg er redd for å begynne like han for godt og så oppleve at det bare blir rot altsammen. Kan din PV ha det likedan? Klok dame du, Claudette! Dette tenkte nemlig ikke jeg og min pv på i det heeele tatt, og nå sitter vi her med masse rot og følelser! Heldigvis ser det ut til å gå rette veien for oss!
Claudette Skrevet 20. september 2012 #19 Skrevet 20. september 2012 Klok dame du, Claudette! Dette tenkte nemlig ikke jeg og min pv på i det heeele tatt, og nå sitter vi her med masse rot og følelser! Heldigvis ser det ut til å gå rette veien for oss! Hadde jeg vært klok så hadde ikke jeg sittet med denne situasjonen min her. Liker ham godt, men dette er hverken tid eller sted for å begynne på noe nytt.. Sist gang dette skjedde så gikk det rett vest, og jeg orker ikke enda en gang til kjenner jeg. Bra å høre at andre får orden på det, håper dere klarer det!
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #20 Skrevet 20. september 2012 Det har vel ikke jeg påstått. Jeg prøvde bare å påpeke sammenhengen mellom utseendet og tenningsmønsteret mitt. Ville ikke forundre meg om flere menn var enig. Selvfølgelig er det det. Selv foretrekker jeg veltrente, muskuløse menn, men det er ikke slik at jeg er opphengt i det. Jeg tenner på andre også. Unntaket er direkte feite menn, uansett hvor sympatiske de ellers måtte være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå