Gå til innhold

Sentimentale meg......


MarianneE

Anbefalte innlegg

Sitter nå her og kikker litt på KG og har funnet frem en perm og rydde litt i.

Her er det hefter jeg laget på barneskolen om leirskolen, skolejubileer, diktsamling fra 2.klasse.

Tegning min bror laget til meg da jeg kom hjem etter og ha gått på folkehøyskole 70 mil unna.

Der står det: Velkåmen hjem søster. Jei er gla i dæi :grine:

Kan jeg ta vare på alt?

Det er jo fryktelig koselig og bla igjennom og lese......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde ikke kaste det. Selv har spart på mye moro fra jeg var liten, og har det lagret i uthuset til mamma. Når jeg er på besøk, så går jeg over ting igjen og blir alltid i super humør. Er jo flotte minner, det der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ta vare på det meste, MariannE!

I boden har jeg mitt "livsarkiv" der har jeg en boks for hvert skoleår fram til og med gymnaset. Tegninger bøker, stiler og minner, jeg er sikkert sprø og sentimental, men for meg er det viktig å ha spart på minner ting fra livet mitt. Har ikke spart på alt, har ryddet opp i livet mitt et par ganger, da foreldrene mine kjøpte mindre hus, og da jeg ble skilt. Da brukte jeg lang tid på å sortere , og kjøpte sånne greie bokser som kan stables, og markerte med skoleår... For meg er det viktig, andre syns det er rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre, jeg... Ta vare på tingene. Det er så koselig å sette seg ned i boden eller på loftet et gang i blandt og gå gjennom gamle ting ;) Jeg har selv tatt vare på det meste av sånne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du plass til å ta vare på det.. gjør det.

Det er så koselig å gå gjennom det en gang .. lenge etter - og også artig å la barna se det .. hvis og når den tid kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde absolutt spare på det! Det er jo såå koselig å se på senere og mimre... Og morsomt å "sammenligne" med det barna dine gjør - og gøy for dem å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta noe, ting jeg ikke føler jeg har noe forhold til, men det fra broren min har jeg lagt til sides.

Fant det frem igår da jeg hadde besøk av min bror, og viste det til ham.

Han lo godt av det.

Slike ting er som mamma sier; Skatter!

Ting som det der er for meg mer verdt enn all verdens penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg, som har helt kastedilla (kan kaste flere bæreposer med ting i uka :o ) har noen ting jeg bare må ta vare på. Gamle dagbøker, minnebøker, noe babyklær osv.

Kos deg med minnene dine du, de er viktige å ta vare på! (Og den tegningen hørtes utrolig søt ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...