Gå til innhold

Esk1 vil bli tobarnsmamma


esk1

Anbefalte innlegg

Da er tiden inne for å opprette en prøvedagbok.

Jeg har planlagt at jeg skulle begynne prøvingen i september for 1 år siden. Jeg sluttet med pillen august 2011 og etter det har vi brukt kondom. Så i går bestemte jeg meg: Vi kaster kondomen for godt og prøver på nr 2. Jeg tror faktisk at jeg hadde EL i går også... Men er innstilt på at det kan ta laaaang tid. Men nå er vi iallefall i gang!

Jeg har et barn på 3 år fra før. Forrige gang ble jeg gravid etter PP2. Håper det skjer raskt denne gangen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM 29.09.

Er veldig spent på neste helg, men jeg har ikke noen forhåpninger om at det skal klaffe på første forsøk. Jeg kjøpte meg en 10 pk med graviditetstester på nettet for 2 dager siden. Så har jeg en clearblue igjen fra forrige gang jeg var prøver. Må sjekket holdbarheten på den, men tror den skal holde til 2013.

Note to self: Kjøp folat på apoteket i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å ta folat nå. Blir spennende å se om jeg får mensen neste helg. Føler at 1PP ble litt halvhjertet i og med at vi bestemte opp for å prøve midt i EL.

Jeg skal på en jobbsamling utenlands i oktober, så egentlig var planen å starte prøvingen etter turen. For jeg vet at det blir vanskelig å lure seg unna alkohol på sånne turer.

Men hva er sjangsen for at det klaffer på første forsøk? Vi får se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det ble full klaff på første forsøk!

Jeg har ikke fått mensen, og hadde en svak strek på testen jeg tok i morges :danse:

Formen er litt rar, vet ikke om det er psykisk da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i morges, fremdeles en svak strek. Men jeg er ganske sikker på at jeg er gravid. Jeg har jo ikke mensen og jeg føler med uggen. Hadde litt stikkinger i magen i går. Mannen min tør ikke å si at jeg er gravid før han ser en tydelig strek. Jeg har en CB liggende etter forrige runde, har tenkt å ta den til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...