BunnyBlue Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Uah, oppdaga plutselig at det stod "nødanrop sendt" på skjermen til mobilen min. Tastelås var på, men har touchscreen på mobilen, så det gikk tydeligvis an å ringe nødnummer likevel? Kommer det å komme full utrykning på døra mi nå, eller? For det hadde virkelig vært ubehagelig. What to do? :/
BunnyBlue Skrevet 17. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2012 Joda, jeg ser jo den, men det verste hadde jo vært om de faktisk rykket ut, mens de trengtes et annet sted. Dog er jeg blitt litt beroliget nå, det kan hende jeg så feil, at det ikke stod "nødanrop sendt". Det vises ikke at jeg har ringt i anropsloggen min nemlig, og de skal jo dessuten holde linja/ringe opp igjen dersom de rykker ut..
asdfghjk Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Unnskyld, jeg kan være full av faen, jeg greide bare ikke la vær. Du hadde nok ikke fått en bot. Jeg ville bare skremme deg litt mer:)
Gjest meh Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Sannsynligvis ikke, og så lenge det ikke ringes flere ganger så er det tvilsomt at de vil gjøre noe ut av det at du ringte med tanke på bøter.
Meridian Skrevet 18. september 2012 #6 Skrevet 18. september 2012 De ville nok ringt deg tilbake, for de rykker ikke ut med mindre de vet hva de skal rykke ut til. 1
Gjest Filleproletiet Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 De ville nok ringt deg tilbake, for de rykker ikke ut med mindre de vet hva de skal rykke ut til. Riktig. Fullt SÅ effektivt og ambulerende er ikke nødetatene. Man må som regel trygle og be for at de skal komme, med mindre noen har hatt hjerteinnfarkt eller er bevisstløse. Da kommer de fort.
BunnyBlue Skrevet 27. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2012 Takk for alle svar. Det gikk heldigvis bra, jeg våknet ikke til sirkus med blålys og full utrykking, og har ikke fått noen bot. Jeg var nok litt småhysterisk den natten, kanskje mest på grunn av en venn så sitt snitt til å skremme meg opp;p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå