Gå til innhold

kroppen dovner bort..:o


Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er så ekkelt, uansett hvordan jeg sitter, uansett hilke underlag jeg sitter på så dovner føttene, tærne, hendene mine sånn plutselig, bare på 3-4 minutter, ikke noe godt.. vært sånn i noen dager nå, noen som vet hvorfor det er slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i litt aktivitet hver dag?

Anonym poster: 8a4473af95dbb4a2605fd09d97375291

Gjest Blubberella
Skrevet

Det er nervene som kommer i klem. Det kan være mange grunner til det, så hvis dette kom plutselig og er veldig plagsomt burde du kanskje snakke med legen.

Skrevet

Du er i litt aktivitet hver dag?

Anonym poster: 8a4473af95dbb4a2605fd09d97375291

trimmer vær dag, da jeg driver med både hest og hund.

Skrevet

Jeg har mye plager med ryggen og nakken og dette skjer med meg også. Kan feks. Ikke sitte på toalettet mer enn 5 min før beina mine er helt dau. Ligger jeg på siden (uansett side) i senga, dovner siden av låret og halve underlivet mitt bort. Ligger jeg på rygg, dovner armene og fingrene bort. Osv. Helt jævlig.

Er nok nerver som kommer i klem. Tror jeg har helt sinnsykt med nerver i klem.

Skrevet

Dette er polynevropati.

Det er det ikke. Helt usannsynlig dovent å skrive noe sånn! Du har mest sannsynlig nerver som ligger i klem. Det er veldig vanlig og hvis du googler det ser du hundrevis av andre som beskriver det samme!

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har mye plager med ryggen og nakken og dette skjer med meg også. Kan feks. Ikke sitte på toalettet mer enn 5 min før beina mine er helt dau. Ligger jeg på siden (uansett side) i senga, dovner siden av låret og halve underlivet mitt bort. Ligger jeg på rygg, dovner armene og fingrene bort. Osv. Helt jævlig.

Er nok nerver som kommer i klem. Tror jeg har helt sinnsykt med nerver i klem.

jaa, det er skikkelig ekkelt :o

Skrevet

Det er det ikke. Helt usannsynlig dovent å skrive noe sånn! Du har mest sannsynlig nerver som ligger i klem. Det er veldig vanlig og hvis du googler det ser du hundrevis av andre som beskriver det samme!

J,a men det er en ufarlig sykdom, jeg har den selv, dette det begyte med.. F.eks ved å ha ben i kryss..
Skrevet

J,a men det er en ufarlig sykdom, jeg har den selv, dette det begyte med.. F.eks ved å ha ben i kryss..

dovner bort til meg også når jeg har bena i kryss..:/

Skrevet

Dra til legen! Selv om det kan være noe som ikke er farlig så kan det også være noe farlig..

Anonym poster: 289b589a8d30db479d60afa742009d04

  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også slik dovning bort, spesielt hender.

I går fikk jeg diagnosen polynevropati. Mye vondt under føttene også.



Anonymous poster hash: 0f342...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...