Syden Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Dette er så ekkelt, uansett hvordan jeg sitter, uansett hilke underlag jeg sitter på så dovner føttene, tærne, hendene mine sånn plutselig, bare på 3-4 minutter, ikke noe godt.. vært sånn i noen dager nå, noen som vet hvorfor det er slik?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #2 Skrevet 18. september 2012 Du er i litt aktivitet hver dag? Anonym poster: 8a4473af95dbb4a2605fd09d97375291
Gjest Blubberella Skrevet 18. september 2012 #3 Skrevet 18. september 2012 Det er nervene som kommer i klem. Det kan være mange grunner til det, så hvis dette kom plutselig og er veldig plagsomt burde du kanskje snakke med legen.
Syden Skrevet 18. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2012 Du er i litt aktivitet hver dag? Anonym poster: 8a4473af95dbb4a2605fd09d97375291 trimmer vær dag, da jeg driver med både hest og hund.
Lille Blåklokke Skrevet 18. september 2012 #5 Skrevet 18. september 2012 Jeg har mye plager med ryggen og nakken og dette skjer med meg også. Kan feks. Ikke sitte på toalettet mer enn 5 min før beina mine er helt dau. Ligger jeg på siden (uansett side) i senga, dovner siden av låret og halve underlivet mitt bort. Ligger jeg på rygg, dovner armene og fingrene bort. Osv. Helt jævlig. Er nok nerver som kommer i klem. Tror jeg har helt sinnsykt med nerver i klem.
Gjest Tammie Skrevet 18. september 2012 #7 Skrevet 18. september 2012 Dette er polynevropati. Det er det ikke. Helt usannsynlig dovent å skrive noe sånn! Du har mest sannsynlig nerver som ligger i klem. Det er veldig vanlig og hvis du googler det ser du hundrevis av andre som beskriver det samme! 1
Syden Skrevet 18. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2012 Jeg har mye plager med ryggen og nakken og dette skjer med meg også. Kan feks. Ikke sitte på toalettet mer enn 5 min før beina mine er helt dau. Ligger jeg på siden (uansett side) i senga, dovner siden av låret og halve underlivet mitt bort. Ligger jeg på rygg, dovner armene og fingrene bort. Osv. Helt jævlig. Er nok nerver som kommer i klem. Tror jeg har helt sinnsykt med nerver i klem. jaa, det er skikkelig ekkelt :o
lykkelig89 Skrevet 19. september 2012 #9 Skrevet 19. september 2012 Det er det ikke. Helt usannsynlig dovent å skrive noe sånn! Du har mest sannsynlig nerver som ligger i klem. Det er veldig vanlig og hvis du googler det ser du hundrevis av andre som beskriver det samme! J,a men det er en ufarlig sykdom, jeg har den selv, dette det begyte med.. F.eks ved å ha ben i kryss..
Syden Skrevet 19. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2012 J,a men det er en ufarlig sykdom, jeg har den selv, dette det begyte med.. F.eks ved å ha ben i kryss.. dovner bort til meg også når jeg har bena i kryss..:/
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Dra til legen! Selv om det kan være noe som ikke er farlig så kan det også være noe farlig.. Anonym poster: 289b589a8d30db479d60afa742009d04
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Jeg hadde også slik dovning bort, spesielt hender. I går fikk jeg diagnosen polynevropati. Mye vondt under føttene også. Anonymous poster hash: 0f342...8ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå