FrøkenC Skrevet 24. september 2012 #21 Skrevet 24. september 2012 Min første var via jobben. Min andre var via venner. Den tredje var på en fest. Den fjerde var via bekjente. Så... i jobben jeg har nå er det menn som enten er opptatte, eller ikke er min type. Og jeg gidder ikke å finne meg en kjæreste via venner/bekjente lenger, det blir bare masse drama og rot uansett. Vil heller ikke finne en på fest igjen. Jeg sitter fremdeles i stua mi og venter på at en skikkelig mannemann skal smelle opp døra mi. Nei, huff... jeg vet heller ikke hvor jeg skal lete etter min neste partner....
Sophie-Ann Skrevet 25. september 2012 #22 Skrevet 25. september 2012 En venninne av meg traff sin mann på en flyplass!! Hun satt ved et bord, og det var ingenting ledig, så han spurte om han kunne sitte sammen med henne. De er i dag godt gift og har barn. Utrolig romantisk og det viser at det kan skje hvor som helst 2
Sukkerklumpen! Skrevet 30. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 30. september 2012 Synes ikke jobb passer og finne seg en date/kjæreste, og med tanken på at jeg er ferdig med de studiene jeg trenger så har jeg enda mindre sjangs på og støte på en hyggelig en. Får vel ta det som det kommer, jeg har hele livet mitt foran meg. Stresser ikke for og si det sånn.
Gjest miaw Skrevet 1. oktober 2012 #24 Skrevet 1. oktober 2012 Møtte min kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 5 år, over nettet. Ellers har jeg møtt mestparten over pils. SItter gjerne med venner og hilser på deres venner, som gjerne ar med seg flere venner.
PanLi Skrevet 1. oktober 2012 #26 Skrevet 1. oktober 2012 Man kan møte single, hyggelige folk overalt Mine flørter og/eller kjærester har jeg stort sett møtt på byen, gjennom venner, nettet (sukker) og gjennom trening/idrett Ofte kan det være slik at jeg i utgangspunktet har møtt noen i en annen sosial setting først, men overgangen til flørt har gjerne skjedd på byen ..kanskje ikke så uvanlig, akkurat det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå