Gå til innhold

Til dere medsingle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært på en date, jeg møtte exen igjennom andre venner og derfor hoppet over noen faser. Nå føler jeg meg helt fortapt i det store havet. Om jeg kan si det slik.

Er ganske rusten på den flørten, var i et forhold på 3år... Nå har jeg vært singel 9mnd, og er klar for og dyppe lille tåa i havet for og se hvordan det går.

Lurer i bunn og grunn på hvordan dere kommer i kontakt med andre?

Igjennom nett? Møte på byen eller bare random på gata?

Alltids vært litt nysgjerrig på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

truffet mine gjennom jobb og aktiviteter. Ser du er født i 92, da har du jo muligens studier i tillegg.

Anonym poster: 80db82299d0a7697ddc05f8c03b832c7

Skrevet

Jeg har vært langtidssingle, nettopp fordi jeg ikke møter noen gjennom hverken studier eller jobb. Eller ellers. Jeg har ofte lurt på hvor i all verden folk møtes og hvilke areaner det er OK å ta kontakt.

Jeg er sånn som ikke blir sjekket opp uansett hvor jeg er, bortsett fra nett. Jeg meldte meg på sukker og blir kontaktet av ulike menn hver dag. Derfor lurer jeg på om sjekking og den slags er flyttet fra det virkelige liv og over til cyberspace i Norge. Ikke vet jeg, men det er mitt beste tips.

Hilsen dame på 30.

Anonym poster: a8c916186bc7167ec6a0436fbf830de3

Skrevet

Jeg kom i kontakt med kjæresten min her inne, møttes ikke lenge etterpå og det ble full klaff fra dag 1 :)

Det kryr kanskje ikke av så kjekke karer som meg her inne, men den som leter ... ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er sikkert litt teit, men det og møte menn over nettet føler jeg blir feil.

Har prøvd meg på sukker men eneste som menn jeg kommer i kontakt med er enten gammle menn som kunne vært min far eller unge men som bare vil en ting.

• Liker 3
Skrevet

Lurer litt på dette jeg og..

Nå har ikke jeg prøvd meg på nettdating, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, blir nok borte i havet der ><

Skrevet

Hvis det er deg på bildet så bør jo du kunne finne noen når som helst hvor som helst.

Anonym poster: 1ce656c1adb2a934ef51b14542d73373

Skrevet

Er ikke meg på bilde. Er ei som spille i OTH.

Forsatt..Lurer på hvor folk huker taki sine kjærester.

Skrevet

Er ikke meg på bilde. Er ei som spille i OTH.

Forsatt..Lurer på hvor folk huker taki sine kjærester.

Singel nå. Men hun første plukka jeg opp på en pub. Eller rettere sagt: En kamerat plukka henne opp for meg fordi han trodde vi kom til å like hverandre, hvilket han jo hadde helt rett i.

Hun andre fant jeg på jobben.

Hun tredje fant jeg på skolen.

Nå er jeg yrkesaktiv og der jeg jobber nå er det ingen interessante på den fronten. Så jeg lurer jo litt på det samme som deg. Blir liksom bare pub'en igjen, men der suger jeg balle for å være helt ærlig og treffer vel heller ingen jeg kunne tenke meg å ha noe seriøst med (hva er uansett sjansen for det?). Har prøvd nettdating litt, men syns det er helt umulig å bedømme utseendet til noen ut ifra noen få bilder. Og enda værre: Det er nesten ingen som sier noe interessant i profilene sine og de som gjør det velger stort sett å være anonyme uten bilde. Da tør jeg heller ikke å ta kontakt, i frykt for å ende opp som "Mr. Overfladisk". Har nå meldt meg ut av alt som heter nettdating og slått meg til ro med at det blir en alt for kunstig setting for min smak, for mange viktige momenter en ikke kan bedømme over nett.

Å ja! Har en date på gang med noen jeg traff på bussholdeplassen, av alle steder. Vi kom i snakk og så spurte hun meg om telefonnummeret mitt. Men to ganger har hun avlyst nå, hvilket er litt forvirrende i og med at det var hun som var "på" i utgangspunktet. Mulig jeg misforstod. Kanskje hun bare samler på telefonnumre slik andre samler på bilnumre og frimerker.

Ihvertfall, heng på bussholdeplassen du. Og vær litt på. Norske damer er generelt ikke veldig på (med mindre man er helt syyykt hunk), så det vil automatisk gi deg et stort konkurransefortrinn i forhold til andre damer.

• Liker 2
Skrevet

Kommer i hovedsak i kontakt med folk igjennom jobben og skolen, og de gangene jeg er på fest.

Jobber en plass hvor det er masse faste kunder, så man blir litt tvunget til å bli kjent med de, enten man vil eller ei.

En sjelden gang blir jeg kjent med folk igjennom deres jobber, på butikken, på gata, gjennom felles venner o.l.

Men hadde jeg vært gammel nok hadde jeg nok benyttet meg av byen på natterstider til å bli kjent med folk i samme situasjon. Lykke til :)

Skrevet

Fant minsin gjennom frivillig arbeid på rockefestival.

Skrevet

Vel, jeg har enda ikke truffet noen interessante IRL, så jeg har hivd meg på nettdating. Har profil to steder og skal på date med en på fredag. Jeg kaster meg uti det, og tar sjanser. Funker ikke å sitte hjemme og vente på at de skal ringe på døren. *det har jeg nemlig prøvd*.

Kanskje du skal være litt mer aktiv selv Sukkerklumpen (Brooke)?? Tror vi damer er så himla redd for å få negative tilbakemeldinger, at vi heller lar vær å ta kontakt. På nettet styrer du alt selv og kan lett plukke ut de som er "teite". På byen blir det for masete syns jeg. Og det er sjeldent jeg går på private fester.

Skrevet

Jeg traff min siste kjæreste på nettet og det fungerte veldig bra egentlig. Vi fikk snakket en del uten noen forventning eller behov for å imponere helt fra starten. Jeg synst det ga meg en bedre sjangse til å bli bedre kjent med han.

Skrevet

Det vanligste er vel enten gjennom jobb, skole, interesser, gjennom bekjente osv. Ofte dukker det bare opp noen helt utav det blå. Nesten enklere når man ikke leter ;)

Skrevet

Blir som regel gjennom bekjente. Aldri vært noe fan av nettdating, eller, jeg har faktisk aldri prøvd.. Møter som regel gutter på vors og fester... Også gjennom studier og jobb da...

Skrevet

Er ikke godt å si eller forutse hvordan man skal gå frem i noen tilfeller. Folk er veldig forskjellige. Akkurat det siste er vel bare å forvente, men kan jo være litt vanskelig av og til. Jeg er singel selv, og kan skjønne hvordan det føles.

Hender rett som det er at jeg har noen i kikkerten, men som regel er de enten opptatt eller så velger de bort meg fremfor en annen merkelig nok. Men det går da. Satser på å fp en snart.

Anonym poster: 64b057632d07bec7ad9e2f0af8bca871

Gjest Frk. Navy
Skrevet

Har akkurat hatt det på samme måte, Sukkerklumpen!. Lurer også på dette i grunn. Har heller ikke så stor interesse for nettdating, føler ikke helt det er noe for meg.

Lykke til uansett!

Skrevet

Jeg har møtt de fleste mine gjennom jobb, en gjennom felles venner og et par flørter gjennom studiene.

Anonym poster: 3be6b0b50dba7b676cbf76e0afe41f9f

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Har nok møtt flest folk over pilsen.

Jeg får ikke så mye ut av å løpe rundt på utesteder og sjekke opp tilfeldige fremmede over en lav sko, men er man ute med en gjeng på konsert eller quiz eller bare flatfylla så ender man gjerne opp med å treffe på venners venner, og venner av dem igjen :) Samme på fester, det vil alltid være folk der man ikke har møtt før og det er jo en arena hvor ingenting er mer naturlig enn at man hilser på og blir kjent med hverandre.

Skrevet

Drømmen hadde vært å sjekke opp fyrer på biblioteket.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...