Gå til innhold

Knullebriesen?


Suzy

Anbefalte innlegg

Det er faktisk litt synd i meg... så tusen takk for klemmen...  :)  

Du er heldig Suzy. Det beste må jo være å ha en slik mann...

JA jeg er heldig - og hver gang jeg tror jeg ikke er det så gjør han ett eller annet så jeg skjønner at jeg er en heldiggris! :ler:

Klart det er synd på deg! Det er utrolig kjipt når det går mot vår og blodet bobler - og det ikke er noen der... *klemmer Sofia litt mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA jeg er heldig - og hver gang jeg tror jeg ikke er det så gjør han ett eller annet så jeg skjønner at jeg er en heldiggris! :ler:

Klart det er synd på deg! Det er utrolig kjipt når det går mot vår og blodet bobler - og det ikke er noen der... *klemmer Sofia litt mer*

:kysse:

Dette er meg som kysser deg! (flirer)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli sånn rød i kinnene og strålende hvis vi har ligget og kost litt. Føler jeg går på skyer - og føler at alle kan SE på meg hvorfor jeg stråler :oops: For det nytter ikke å ta seg sammen heller .. :wink:

Og så kan jeg gå og tenke på dette - og så kommer det der teite gliset og drømmende blikket :wink: - men jeg har nå aldri kommet på å kalle det knullebrisen - artig uttrykk.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg blir knullebrisen, hvis det har vært spesielt deilig.

Da kan jeg gå å sende slørede blikk til mannen min hele neste dag, og bare ville dra ham ned i en seng, (eller opp på et bord). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Vi menn retter all vår energi mot neste knull, de knullene vi har bak oss vier vi ikke særlig oppmerksomhet.

Knult er knult, og spist er spist... :ler:

og du tror bare det er menn som har det slik :sjarmor: :evil:

oh, no, baby :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...