Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk litt synd i meg... så tusen takk for klemmen...  :)  

Du er heldig Suzy. Det beste må jo være å ha en slik mann...

JA jeg er heldig - og hver gang jeg tror jeg ikke er det så gjør han ett eller annet så jeg skjønner at jeg er en heldiggris! :ler:

Klart det er synd på deg! Det er utrolig kjipt når det går mot vår og blodet bobler - og det ikke er noen der... *klemmer Sofia litt mer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA jeg er heldig - og hver gang jeg tror jeg ikke er det så gjør han ett eller annet så jeg skjønner at jeg er en heldiggris! :ler:

Klart det er synd på deg! Det er utrolig kjipt når det går mot vår og blodet bobler - og det ikke er noen der... *klemmer Sofia litt mer*

:kysse:

Dette er meg som kysser deg! (flirer)..

Skrevet

Jeg kan bli sånn rød i kinnene og strålende hvis vi har ligget og kost litt. Føler jeg går på skyer - og føler at alle kan SE på meg hvorfor jeg stråler :oops: For det nytter ikke å ta seg sammen heller .. :wink:

Og så kan jeg gå og tenke på dette - og så kommer det der teite gliset og drømmende blikket :wink: - men jeg har nå aldri kommet på å kalle det knullebrisen - artig uttrykk.:ler:

Skrevet

Jo, jeg blir knullebrisen, hvis det har vært spesielt deilig.

Da kan jeg gå å sende slørede blikk til mannen min hele neste dag, og bare ville dra ham ned i en seng, (eller opp på et bord). :sjarmor:

Gjest Ethereal
Skrevet
Vi menn retter all vår energi mot neste knull, de knullene vi har bak oss vier vi ikke særlig oppmerksomhet.

Knult er knult, og spist er spist... :ler:

og du tror bare det er menn som har det slik :sjarmor: :evil:

oh, no, baby :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...