Gå til innhold

røff sex..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er nett blitt sammen med en mann vi har hatt sex maange ganger men er ikke helt trygge på hverandre ang å spørre om hva den andre liker osv. nå ser jeg tendenser til at han vil holde hendene mine fast og holde rundt halsen. hvordan skal jeg vise at det er greit uten å si det? tror "spenningen" blir borte ved at jeg sier det. og han spøker ofte med å si at han skal klaske meg på baken. hvilket jeg synes hadde vert helt greit.. hvordan kommunisere uten å si det?

Anonym poster: 9ca401b9828d96d976840e952ec14225

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis han skal holde deg fast og slå deg så er det en fordel om dere klarer å kommunisere skikkelig. Altså med ord også.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Hvis du ikke er komfortabel med å snakke om det, kan du jo prøve å formidle det med kroppsspråket ditt? Gi tydelige signaler om at du liker det han gjør. Lag litt mer go'lyd når det er ekstra godt eller han gjør ting som du liker. ;)

Skrevet

Ikke det at jeg ikke tør si det, men det vil ødelegge stemningen på en måte. Har prøvd alle måter dere sier, derfor jeg mener han gradvis gjør det mer og mer.......

Noen som vet eller kan tenke seg til hva han liker siden han liker tendensene der? hva kan jeg forvente egentlig?

Anonym poster: 9ca401b9828d96d976840e952ec14225

Gjest Raindrops
Skrevet

Nesj, det trenger ikke å ødelegge stemingen å si rett ut hva du vil ha.

Du kan jo sende han noen dirty sms eller noe slikt, å si at du vil at han skal spanke deg. Det setter han sikkert pris på.

• Liker 2
Skrevet

Hva er igrunn greia med at folk ikke klarer å snakke om hva de liker på sengefronten?! :) Gjør det jo himla mye enklere i tillegg til at det i seg selv kan ende opp som en rimelig heftig foreplay - spesielt hvis begge finner ut at de har en god del ting de tenner på begge to.

Alternativt, skriv ned en småkinky fantasi som inkluderer det der og send det til ham mens han er borte.

Skrevet

Evt bare klargjøre et safeword på forhånd, og alt er lov fram til det?

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...