Gå til innhold

ta hull i ørene på nytt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta hull i ørene. Jeg har tidligere prøvd to/tre ganger som endte med infeksjoner og dritt, tydelig at jeg nikkel.

Men uansett, det er vel sikker 10 år siden dette, og hvis jeg skal ta hull skal jeg ta med gull/sølv-øredobber.

Jeg har lest mye forskjellig om forskjellen mellom å ta hos frisør og ta hos piercing/tatoveringsjappe, men infoen jeg fant var for tre, fire år siden.

Hvordan er dette nå, "skyter" fremdeles frisører i øret?

Når jeg tar på ørene mine nå kjenner jeg tydelig hvor jeg hadde hull sist, det er ganske definert arrvev der inne. På grunn av det er jeg redd for at hvis jeg velger å "skyte" inn øredobbene at dette ikke blir akkurat hvor jeg hadde hull før. Jeg vil jo ikke ha enda mer arrvev og styr med øret.

Her jeg bor er det ingen picering-sjappe, bare frisører og noe sånt velvære-greie. Lurer allikevel hvilken erfaring dere har med å ta hull nå, hva dere anbefaler osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hudpleier og ja, både hudpleiere og frisører bruker pistol. Don`t do it! Gå til piercing artist og få det gjort. Da får man også ring istedenfor dobb i øret som også minsker sjansen for infeksjon pga at mer luft kommer til området :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...