Gjest Forelskelsesjent Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Hei! Jeg er 13 år gammel og begynte på en ny skole idag. Dette var min første dag og jeg fikk mange venner. Jeg gikk i klassa til en suuuper kjekk gutt, og er forelska. Når jeg kom hjem var jeg super glad og det var en super følese i magen, skilte sånn. Idag så han på meg flere ganger, jeg tørte ikke å se på han. :/ La merke til at han så på meg, men når jeg så på han, så han bort.. :/ Hvet ikke om han liker meg, han var hvertfall utrolig kjekk. HJELP MEG! Er utrolig lei meg og håper ikke han hater meg! Hvordan skal jeg bli kjent med han og hvordan imponere han?? Jeg tørr ikke å se, smile eller snakke til han, han sitter bak meg i klasse!! Utrolig flauut! Hjelp meg vær så snill folkens fort, skolen i morgen igjen.. ER DØDS FORELSKA! Håper dere hjelper meg, fra 13 åringen som aldri har vært så forelska før i sitt liv! :/
Gjest Forelskelsesjent Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Hei! Jeg er 13 år gammel og begynte på en ny skole idag. Dette var min første dag og jeg fikk mange venner. Jeg gikk i klassa til en suuuper kjekk gutt, og er forelska. Når jeg kom hjem var jeg super glad og det var en super følese i magen, skilte sånn. Idag så han på meg flere ganger, jeg tørte ikke å se på han. :/ La merke til at han så på meg, men når jeg så på han, så han bort.. :/ Hvet ikke om han liker meg, han var hvertfall utrolig kjekk. HJELP MEG! Er utrolig lei meg og håper ikke han hater meg! Hvordan skal jeg bli kjent med han og hvordan imponere han?? Jeg tørr ikke å se, smile eller snakke til han, han sitter bak meg i klasse!! Utrolig flauut! Hjelp meg vær så snill folkens fort, skolen i morgen igjen.. ER DØDS FORELSKA! Håper dere hjelper meg, fra 13 åringen som aldri har vært så forelska før i sitt liv! :/
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Du har bare møtt ham én gang.. Anonym poster: eb42cd99c2621fddeeb3e1a834dafb83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå