Gå til innhold

barn i barnehagen herper min sykkel.


rosahelikopter

Anbefalte innlegg

Jeg har som regel min private sykkel stående i barnehagen ved hovedinngang hvor barn ikke har tilgang til. Den står låst og er ikke i veien for noen. Idag når jeg hadde hentet min datter i barnehagen og skulle til å sykle ser jeg at noen har herpet sykkelen. Min datter sier det er _____ som har gjort det. Sykkel er såpass herpet at den ikke kan skifte gir lengre, og den er ikke en måned gammel. Skal jeg si ifra til barnehagen. Har europeisk reiseforsikring, kan jeg bruke den eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville absolutt sagt ifra til barnehagen. Kjenner nesten at jeg blir irritert; er så irriterende med drittunger/mennesker som får glede av å ødelegge andres ting.

Vet ingenting om det hjelper med europeisk reiseforsikring, men vil da ikke tro det. En reiseforsikring? Skal ikke si noe sikkert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt sagt ifra til barnehagen. Kjenner nesten at jeg blir irritert; er så irriterende med drittunger/mennesker som får glede av å ødelegge andres ting.

Vet ingenting om det hjelper med europeisk reiseforsikring, men vil da ikke tro det. En reiseforsikring? Skal ikke si noe sikkert da :)

Det er snakk om barnehagebarn her - det er vel slett ikke sikkert det er snakk om å "få glede av å ødelegge ting", og man bør vel kanskje undersøke litt mer før man fordeler skyld..?

Uansett; antar du har avklart med barnehagen at det OK at du lagrer sykkelen der? Men de har jo ikke noe ansvar for dine private ting som du velger å lagre der, så jeg ville ikke brydd de med det.

Men er godt mulig du kan få noe på forsikringen din, så jeg ville ringt de i morgen.

Anonym poster: 7877c8fe9c7874cc9ab42d1e13cc4a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om barnehagebarn her - det er vel slett ikke sikkert det er snakk om å "få glede av å ødelegge ting", og man bør vel kanskje undersøke litt mer før man fordeler skyld..?

Anonym poster: 7877c8fe9c7874cc9ab42d1e13cc4a32

Da uttrykte jeg meg kanskje litt dårlig.

Ikke er det sikkert at det er barnehagebarn en gang; kanskje det er storesøsken til noen av disse barna som har vært med å hente?

Uansett hvem det er, mener jeg fortsatt at det er ekstremt irriterende med mennesker som ødelegger andres ting, enten det er for glede eller ikke.

Fordele skyld? Jeg skrev drittunger/mennesker; det dekker jo omtrent alt av folk her i verden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...