AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Er det noen andre som synes det har blitt et historisk lavt nivå på trådene og diskusjonene på KG? Jeg har også lagt merke til at mange morsomme, kloke brukere som var her en del før er her stadig sjeldnere. Anonym poster: 53e6352fbdd6d77e691ece050a1fb09d 3
Gjest Høymann Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Ja, er dessverre derfor jeg har trekt meg mer tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Ja, det er trist at forumet har forfalt så mye som det har. Jeg synes det virker som om Kvinneguiden har blitt til Jenteguiden, jeg har en mistanke om at mange her inne er veldig unge og...uopplyste. Samt at ønsket om å diskutere har blitt til et ønske om å skravle om meningsløse ting og skaffe "venner". Greit nok det, men ikke greit når hele forumet gjennomsyres av det. Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Ja, det er trist at forumet har forfalt så mye som det har. Jeg synes det virker som om Kvinneguiden har blitt til Jenteguiden, jeg har en mistanke om at mange her inne er veldig unge og...uopplyste. Samt at ønsket om å diskutere har blitt til et ønske om å skravle om meningsløse ting og skaffe "venner". Greit nok det, men ikke greit når hele forumet gjennomsyres av det. Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 Ja, det har blitt litt sånn Unge Mødre, Mamma sier at jeg må komme hjem halv ti og Hvem sko er finest-forum, dette. Anonym poster: 9ef55394c376c815e6a6b48f22455999 3
Gjest Raindrops Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Det er jo bare å prøve å dra igang meningsfylte diskusjoner det. Jeg ser alltid brukere som klager over nivået på debattene, men det er lite som gjøres for å heve det. 6
Gjest Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Ja, det er trist at forumet har forfalt så mye som det har. Jeg synes det virker som om Kvinneguiden har blitt til Jenteguiden, jeg har en mistanke om at mange her inne er veldig unge og...uopplyste. Samt at ønsket om å diskutere har blitt til et ønske om å skravle om meningsløse ting og skaffe "venner". Greit nok det, men ikke greit når hele forumet gjennomsyres av det. Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 Også er det på'n igjen. Det finnes mange uopplyste og umodne mennesker på 30 også, uten at disse blir "beskyldt" for å være en del av jenteguiden. Alder trenger absolutt ikke å ha noen sammenheng med modenhet. Var bare nødt til å si det, begynner å bli litt lei av den type utsagn. 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #7 Skrevet 17. september 2012 Det er jo bare å prøve å dra igang meningsfylte diskusjoner det. Jeg ser alltid brukere som klager over nivået på debattene, men det er lite som gjøres for å heve det. Man har prøvd, men folk er dessverre ikke så interessert i slike tråder, så det blir sjelden en ordentlig diskusjon ut av det. Folk vil heller bruke energien sin på å svare i meningsløse tråder. Deres valg, selvfølgelig, men jeg synes det er trist. Prøver å finne andre forum, men har ikke lykkes så langt. Så foreløpig har jeg ikke meldt meg ut herfra. Og det positive er jo at man bruker mye mindre tid her inne Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 Også er det på'n igjen. Det finnes mange uopplyste og umodne mennesker på 30 også, uten at disse blir "beskyldt" for å være en del av jenteguiden. Alder trenger absolutt ikke å ha noen sammenheng med modenhet. Var bare nødt til å si det, begynner å bli litt lei av den type utsagn. Jaja... Jeg bytter ut ordet "ung" med "umoden" i det innlegget, så unngår vi misforståelser og flisespikkeri Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 1
Gjest Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Jaja... Jeg bytter ut ordet "ung" med "umoden" i det innlegget, så unngår vi misforståelser og flisespikkeri Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 Ikke meningen å flisespikke (om man kan bøye det ordet ), men måtte bare få sagt det. Du er nemlig ikke den første, og det er jo egentlig helt irrelevant
Gjest Janus Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 Nivået på debattene og verdien i hver enkelt post her inne er positivt korrelert med mitt aktivitetsnivå. Akkurat nå er jeg ikke så veldig aktiv, men du kommer til å merke det om jeg blir det igjen. Ble du smartere og mer opplyst av å lese dette innlegget? Mer ambisiøs og mer lykkelig? Bare hyggelig.
Pawn Hearts Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Man har prøvd, men folk er dessverre ikke så interessert i slike tråder, så det blir sjelden en ordentlig diskusjon ut av det. Folk vil heller bruke energien sin på å svare i meningsløse tråder. Deres valg, selvfølgelig, men jeg synes det er trist. Prøver å finne andre forum, men har ikke lykkes så langt. Så foreløpig har jeg ikke meldt meg ut herfra. Og det positive er jo at man bruker mye mindre tid her inne Anonym poster: c1502c93d75d605bbed6da8e0f450fa0 Umodne mennesker som ikke kan bøye ordet "forum" i flertall har ingenting her å gjøre.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. september 2012 #12 Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg synes all den mobbingen drar ned forumet. Det og diagnoser over internett om man er uenig i den andre. Er ikke noe fan av "Er jeg gravid?" trådene heller. Endret 17. september 2012 av Evilposelos 3
Gjest Skrevet 17. september 2012 #13 Skrevet 17. september 2012 Umodne mennesker som ikke kan bøye ordet "forum" i flertall har ingenting her å gjøre. Og der starta du vel en typisk "KG-diskusjon"; nemlig rettskrivning! 2
Gjest NozMonster Skrevet 17. september 2012 #14 Skrevet 17. september 2012 det hadde vært utrolig interessangt å sett hvem du er ts- du som skriver om ab- for å se om ditt brukernavn blir assosiert med en god, saklig og seriøs debattant... Det samme gjelder for så vet de andre anonyme her i tråden som klager på dette... 1
super-s Skrevet 17. september 2012 #15 Skrevet 17. september 2012 Umodne mennesker som ikke kan bøye ordet "forum" i flertall har ingenting her å gjøre. Heter det ikke "andre forum" da? Synes "andre forumer" høres veldig merkelig ut.
Gjest Cosette Skrevet 17. september 2012 #16 Skrevet 17. september 2012 Heter det ikke "andre forum" da? Synes "andre forumer" høres veldig merkelig ut. Den korrekte flertallsbøyningen er "fora".
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #17 Skrevet 17. september 2012 det hadde vært utrolig interessangt å sett hvem du er ts- du som skriver om ab- for å se om ditt brukernavn blir assosiert med en god, saklig og seriøs debattant... Det samme gjelder for så vet de andre anonyme her i tråden som klager på dette... Vet du hva NozMonster, at jeg skriver som AB er rett og slett irrelevant. Denne tråden handler ikke om enkeltbrukere, den omhandler forumet som helhet, og en utvikling ved forumet. Ingen steder har jeg nevnt brukere, brukergrupper eller sånt som underforum. Det er ikke ment som et angrep på noen brukere, det er forskjell på det og å diskutere forumets utvikling. Anonym poster: 53e6352fbdd6d77e691ece050a1fb09d 4
Gjest Fleecejakke Skrevet 17. september 2012 #18 Skrevet 17. september 2012 En gang i tiden var dette et aktivt forum som diskuterte mye fornuftig, men det er nå redusert til et hyperaktivt forum som bare produserer fjas. 2
super-s Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 Den korrekte flertallsbøyningen er "fora". Er det? Da lærte jeg noe nytt i dag og!
Gjest Raindrops Skrevet 17. september 2012 #20 Skrevet 17. september 2012 (endret) Man har lov å skrive "forumer" også mener jeg på, men jeg synes det ser ganske feil ut likevel. Edit: Forumer selvsagt :gjeiper: Endret 17. september 2012 av Raindrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå