Gå til innhold

Gror jeg igjen? Eller revner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min samboer er fisker, og hver eneste gang han kommer hjem fra sjøen er det som om jeg er jomfru igjen. Det er utrolig vondt, og jeg har vondt i dagevis etterpå.. Jeg har ikke slitt med dette tidligere etter "sølibat" over tid, men så skal det sies at jeg er bittelita, og hans edlere deler er.. Vel, noe av det største jeg har sett på et menneske.

Hva kan dette være? Jeg har ingen kjønnssykdommer.

Anonym poster: 8fe5ad81c0d2ce77979e3c1964db86cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer er fisker, og hver eneste gang han kommer hjem fra sjøen er det som om jeg er jomfru igjen. Det er utrolig vondt, og jeg har vondt i dagevis etterpå.. Jeg har ikke slitt med dette tidligere etter "sølibat" over tid, men så skal det sies at jeg er bittelita, og hans edlere deler er.. Vel, noe av det største jeg har sett på et menneske.

Hva kan dette være? Jeg har ingen kjønnssykdommer.

Anonym poster: 8fe5ad81c0d2ce77979e3c1964db86cf

Bruk dildo daglig eller annenhver dag, så går det sikkert greit.

Anonym poster: a89982808ffd5efe718977d7ae48480e

Skrevet

Gå til gynekolog/lege og få sjekket at alt er som det skal være. Du kan ha tynne/følsomme/såre slimhinner, f.eks. og dette kan man behandle. Samleie skal stort sett ikke gjøre vondt, og det at du ikke har hatt vondt før kan være et tegn på at noe er galt.

Anonym poster: de40c773ec74bf9b881457a5256b808f

Skrevet

Da jeg ikke hadde hatt sex på ca. et halvt år(avstandsforhold....), fikk jeg og min daværende kjæreste etterpå problemer med å få "den" inn. Var som første gangen jeg hadde sex, var kjempetrang og brukte typ femten min på å få den inn. :fnise: Prøv å vie den ut litt ved å fingre, og bruke flere og flere fingre. :) Tror dette "problemet" er helt normalt.

Anonym poster: 1380aeca7af14f6ed79ecf431c7c55b7

• Liker 1
Skrevet

Da jeg ikke hadde hatt sex på ca. et halvt år(avstandsforhold....), fikk jeg og min daværende kjæreste etterpå problemer med å få "den" inn. Var som første gangen jeg hadde sex, var kjempetrang og brukte typ femten min på å få den inn. :fnise: Prøv å vie den ut litt ved å fingre, og bruke flere og flere fingre. :) Tror dette "problemet" er helt normalt.

Anonym poster: 1380aeca7af14f6ed79ecf431c7c55b7

"Typ", mener du "cirka"?

Vide ut heter det eller utvide.

Anonym poster: 966f090ce0d7bd34ba5bcf933d6829ac

• Liker 1
Skrevet

Ikke uvanlig å gro igjen nei. Du får kjøpe en dildo og holde hullet vedlike.

Anonym poster: f733987f464e41da9238552ad9f93bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...