Gå til innhold

må bare spørre jeg..

Fremhevede innlegg

Skrevet

er i sammen med en mann som jeg elsker over alt her på jord!!å vi har fantastisk sex..bruker ikke noe prevensjon.. han har selv vært i lange forhold å aldri brukt noenting,å aldri gjort en dame gravid...

når jeg kom ut av mitt lange forhold før jeg møtte han jeg er sammen med nå"hoppet vi av i svingen" å vi var sammen i 10 år,å fortsatt ingenting som har skjedd...

er det da virkelig stor sjans for å bli gravid hvis vi fortsetter uten prevensjon???

så klart kan det være en luring som svømmer bra,men når de ikke har klart å befrukte noen på han sine 50 år,å mine på 30,så er det kanskje ikke noe å være nervøs for??

Anonym poster: c48991d35597147bce4a349bacecdf7b

Anonym poster: c48991d35597147bce4a349bacecdf7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det, men spørsmålet er vel...er det greit om du blir gravid?

• Liker 1
Skrevet

greit er det,men er på ingen måte slik at vi prøver å få til det...ser jo ikke akkurat ut som at jeg er veldig fruktbar heller,ettersom jeg har "hoppet av i svingen"i 10 år...de sier jo at før eller seinere med den metoden så går det galt....

så bare derfor jeg tenkte å høre om noen kanskje tenkte det samme...men en lege kan vel finne ut dette??

Skrevet

Jeg har hoppet av i svingen med tidligere partnere i mange år uten at det ble graviditet av det. Så ble det bestemt å prøve å bli gravid, og da skjedde det med én gang. Så hopping av i svingene kan være veldig trygt, men det er ikke sikkert det skal så mye til før det ikke er det lenger. Så, som det antydes over her - det er en grei prevensjonsmetode HVIS, og bare HVIS, det ikke er noe problem om man skulle bli gravid. Er det ikke greit, så er det både fysisk og moralsk uforsvarlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...