Klaine Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Jeg har gått på antidepressiva i minst 4 uker nå, og ting begynner å falle på plass til slik det var før jeg begynte på medisinen. Jeg har tanker som drar meg ned, begynt å kutte igjen, ekstremt fort sjalu, misforstår situasjoner slik at alt blir til negativt, osv. De første 2 ukene var jeg helt i lykkerus. Jeg var veldig rastløs, sosial og fnisete. Nå, derimot (som sagt) begynner ting å bli som før jeg begynte på medisinen. Det er selvfølgelig ikke like ille som før, men ganske nært. Eneste forskjellen er at jeg klarer å være sosial nå (uten å hyperventilere og få helt anfall...) og at jeg ikke er fullt så irritabel. Uhm, ja, noen som vet hva som skjer? Om det er normalt? Eller kanskje jeg ikke går på riktig medisin? ... Sånn forresten, så går jeg på den vanligste antidepressiva'n. Husker ikke navn (dårlig hukommelse, jadda), men er ganske sikker på at det var noe som begynte på s. Og jeg beklager hvis dette emnet er feilplassert.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #3 Skrevet 17. september 2012 Diskuter dette med den som forskrev medisinen til deg. Han/hun kan bestemme om det trengs en doseendring eller et bytte av medikament. Anonym poster: 6d4f7ae83c10107a66db6fba9b7aa005
Klaine Skrevet 17. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2012 Diskuter dette med den som forskrev medisinen til deg. Han/hun kan bestemme om det trengs en doseendring eller et bytte av medikament. Anonym poster: 6d4f7ae83c10107a66db6fba9b7aa005 Jeg skal det, men det blir ikke før i slutten av uka her. Tenker så mye på det, følte bare jeg måtte dele det med noen, elns... Du som skrev første innlegg: Er ikke cipralex, nei.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Jeg skal det, men det blir ikke før i slutten av uka her. Tenker så mye på det, følte bare jeg måtte dele det med noen, elns... Du som skrev første innlegg: Er ikke cipralex, nei. Det er helt normalt å oppleve at ting varierer før man får funnet den riktige dosen på den riktige medisinen. Du har ikke anledning til å ringe til denne personen og be om en samtale tidligere? Anonym poster: 6d4f7ae83c10107a66db6fba9b7aa005
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå