JustReading Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Jeg har slitt lenge med veldig store, posete brystvorter, som aldri blir harde heller. Ikke engang i kulden, eller når jeg blir opphisset. I tillegg til dette har jeg ikke veldig store pupper heller. Det drar veldig på selvtilliten min, og gjør at jeg ikke klarer tanken på å vise de frem engang. Derfor forblir BH-en alltid på. Jeg har med dette bestemt meg for å oppsøke en kirurg, i hvert fall for en konsultasjon. Så jeg lurer på om noen kunne gitt meg noen tips ang dette? Om noen har samme problemet, eller om det finnes noen klinikker i Bergensområdet som gjør brystvortereduksjoner?
Gjest Eurodice Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 (endret) Jeg har slitt lenge med veldig store, posete brystvorter, som aldri blir harde heller. Ikke engang i kulden, eller når jeg blir opphisset. I tillegg til dette har jeg ikke veldig store pupper heller. Det drar veldig på selvtilliten min, og gjør at jeg ikke klarer tanken på å vise de frem engang. Derfor forblir BH-en alltid på. Jeg har med dette bestemt meg for å oppsøke en kirurg, i hvert fall for en konsultasjon. Så jeg lurer på om noen kunne gitt meg noen tips ang dette? Om noen har samme problemet, eller om det finnes noen klinikker i Bergensområdet som gjør brystvortereduksjoner? Det er mange privatklinikker innen plastisk/kosmetisk kirurgi i Bergensområdet. Søk på google. På et offentlig sykehus må du regne med å stå i kø i årevis. Slik korrigering som du ønsker, blir ikke høyt prioritert. Endret 17. september 2012 av Arabella 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå