Gå til innhold

Drøyt og slette facebook venner med barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke det at jeg ikke liker barn, tvert i mot så elsker jeg dem. De er nydelig å nusselige og alt det der. Problemet mitt er bare at jeg kan ikke få en selv. Altså kroppen min fungerte ikke på det området. Jeg blir så sykelig sjalu at det er sykt.

Jeg går gjerne på besøk til vennene mine med barn og det er null problemer vist jeg en gang må sitte barnevakt. Det gjør meg heller ingen ting å gå forbi barn i gaten etc.

På en normal dag gjør det heller ingen ting at baby bildene er over hele veggen min. Men vi har da alle dårlige dager, og da begynner jeg regelrett å gråte. Det som er tingen også er at jeg vet at alle disse barna faktisk er uhell. Altså, det skjedde uten en minste tilnærming av å prøve. De nærmest fikk barnet sitt rett i fanget uten en eneste prøvelse. Jeg er så sjalu at jeg spyr.

De er jo venninnene mine, så jeg er selvfølgelig kjempe glade for dem. Selv om det kanskje høres litt rart ut med tanke på sjalusien, men jeg er oppriktig glad for dem. Bedre at de har det bra en av vi alle sliter.

Men til mitt spørsmål; er det drøyt å slette de som venner på facebook, bare så jeg kan slippe akkurat disse oppdateringene? Altså det er ca 2-3 bilder hver dag, pluss status oppdateringer.

Anonym poster: 2ffbf1699f143749037ede846838b375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare skjule statusoppdateringer fra dem? Klikk på den lille pil-tingen til høyre for statusen så kan du velge "Skjul alt fra XX"

• Liker 3
Skrevet

:klemmer: Gir deg en klem..

Vet ikke helt om det er drøyt for du har jo gode grunner, og tror sikkert vennene dine også vil forstå. Men om du ikke føler at du kan slette, kan du jo velge å ikke se oppdateringer fra de på veggen din.

• Liker 1
Skrevet

Skulle si det samme som SoftKitty, er vel bare å skjule oppdateringene?

Skrevet (endret)

Jeg ville heller ha endret innstillingene slik at oppdateringene og bildene deres ikke kommer opp i feeden min istedet :)

Endret av facepalm
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Kan du ikke heller skjule oppdateringene deres? Jeg tror det skal være mulig, uten å slette dem.

Edit: Det var visst flere som tenkte det samme som meg ;)

Endret av Søgni
Skrevet

Tusen takk for all hjelp! Og klemmen da, så koselig! :D

Viste ikke at det gikk å skjule oppdateringene, men det skal jeg prøve meg på nå i alle fall! :)

Anonym poster: 2ffbf1699f143749037ede846838b375

• Liker 1
Skrevet

Er i samme situasjon som deg, og har valgt å skjule oppdateringene fra noen venner på Facebook. Det blir for mye, rett og slett. Av samme grunn har jeg sluttet å henge julekort fra de samme personene på kjøleskapet :)<br /><br /> Anonym poster: dc681128ad2b27b3530402f306b8f149

Skrevet

Jeg skjulte oppdateringer fra gravide og de med småbarn en periode. Det ble litt mye for meg rett og slett. Det er tøft å ikke få til det "alle andre" får så lett.

Stor klem til deg!

• Liker 1
Skrevet

Det du også kan gjøre, dersom du vil ha oppdatteringer, men ikke bilder av unger, er å spørre venninnene dine om de kan skjule bildene fra deg. Det gjør man enkelt og greit ved å trykke "skjul for AnonymBruker". Da er du avhengig av at dette er ganske gode venninner da, men det er jo kanskje verdt et forsøk om du vil ha noen oppdatteringer, men ikke alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...