Gå til innhold

Flere her som ser på Hart of Dixie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er flere her som ser på tv-serien Hart of Dixie? Har nylig begynt å se serien og jeg er litt hekta. Gleder meg til oktober-måneder, da er det nemlig premiere på sesong 2. Håper jeg får se mer av Wade og Zoe - de er ulike, men fremdeles litt like, et perfekt par.

Anonym poster: f24b5d54558e676f20bf2ddb93980887

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg ser på det! Syntes serien er kjempebra. Gleder meg til søndagene når det endelig kommer en ny episode.

Det er morsomt, sjarmerende og underholdende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser på det! Syntes serien er kjempebra. Gleder meg til søndagene når det endelig kommer en ny episode.

Det er morsomt, sjarmerende og underholdende :)

Gleder meg også - ikke så lenge igjen til sesongstarten nå! :smilorange: Kjempesjarmerende, og jeg er spent på å se hvem Zoe velger! Heier på Wade, jeg! :)

Anonym poster: f24b5d54558e676f20bf2ddb93980887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier også på Wade og Zoe. Kjempe søte sammen :)

Hvor mange episoder er det i sesong 1? Lurer på om jeg skal se sesong 2 på nett når den kommer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier også på Wade og Zoe. Kjempe søte sammen :)

Hvor mange episoder er det i sesong 1? Lurer på om jeg skal se sesong 2 på nett når den kommer ja.

Sesong 1. har 22 episoder. Jeg har allerede sett alle episodene (på free tv-online), så kommer nok til å se sesong 2. på nett også. :)

Anonym poster: f24b5d54558e676f20bf2ddb93980887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På TV2 Bliss viste de nå episode 8, homecoming & coming home :)

Jeg pleier vanligvis å se tvserier på nett, men det er noe helt spesielt med å ha en koselig tv serie på tv søndagskveld med hjemmelaget bakst og varm sjokolade :)

Allikevel irriterende å vente en uke selvfølgelig :gjeiper:

Endret av Pepperbiff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, Hart of Dixie!! Herlig serie!

Heier egentlig på George, men etter den sesongavslutningen som var så ligger det nok an til å bli ingen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, Hart of Dixie!! Herlig serie!

Heier egentlig på George, men etter den sesongavslutningen som var så ligger det nok an til å bli ingen av de.

Spoiler!

Heiet på George til å begynne med, men etter den første sesongen, så syns jeg han har behandlet Zoe ganske dårlig. Han flørtet med henne, også gikk han tilbake til Lemon, han kysset henne og ga henne falske forhåpninger, før han valgte Lemon igjen. Syns egentlig ikke han fortjener Zoe etter hvordan han har behandlet henne, han må i så fall kjempe litt for å få henne.

Anonym poster: f24b5d54558e676f20bf2ddb93980887

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På TV2 Bliss viste de nå episode 8, homecoming & coming home :)

Jeg pleier vanligvis å se tvserier på nett, men det er noe helt spesielt med å ha en koselig tv serie på tv søndagskveld med hjemmelaget bakst og varm sjokolade :)

Allikevel irriterende å vente en uke selvfølgelig :gjeiper:

Jeg ser også den serien! Men gikk glipp av episoden forrige søndag :( Hvor på nett ser du? Og hvordan fungerer det? Må du laste ned noe på PC'en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg liker at de gjenbruker kulisser fra andre serier. Plutselig dukket en true blood kulisse opp :fnise:

Anonym poster: 5c85f2b806860b4b8d6505277779f137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...