Gå til innhold

Han er ALT for kjekk!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det gikk dårlig? Eller?

Kanskje han ikke var så kjekk som på bildene, så TS løp som om hun hadde sett fanden på flatmark, eller kanskje han faktisk var så kjekk som på bildene og synes han selv er for kjekk til å gi henne en real sjanse? Gudene vet...

Gjest NozMonster
Skrevet

Kanskje det gikk dårlig? Eller?

Kanskje han ikke var så kjekk som på bildene, så TS løp som om hun hadde sett fanden på flatmark, eller kanskje han faktisk var så kjekk som på bildene og synes han selv er for kjekk til å gi henne en real sjanse? Gudene vet...

......eller kanskje de stakk til las vegas for å gifte seg!?! :overrasket:

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor får man dårlig selvtillit av at en kjekk mann er interessert, egentlig? Hadde en superkjekk fyr vist interesse i meg så hadde jeg heller fått veldig god selvtillit. Skjønte ikke logikken der jeg.

Uansett håper jeg TS hadde det fint på date, og klarte å legge sånne dumme tanker fra seg.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Hvorfor får man dårlig selvtillit av at en kjekk mann er interessert, egentlig? Hadde en superkjekk fyr vist interesse i meg så hadde jeg heller fått veldig god selvtillit. Skjønte ikke logikken der jeg.

Uansett håper jeg TS hadde det fint på date, og klarte å legge sånne dumme tanker fra seg.

det er nok noe med selvfølelsen kanskjeeem?

at man føler seg styggere fordi kjæresten er såå deilig...

det blir jo bare det omvendte av at om du har en mindre pen venninne, som får deg til å føle deg

penere.. :vetikke:

edit.. mange mobber jo for å høyne seg selv... så om man er sammen en som er mye deiligere enn seg selv, så kanskje man føler seg mindreverdig av noe slag da?

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

det er nok noe med selvfølelsen kanskjeeem?

at man føler seg styggere fordi kjæresten er såå deilig...

det blir jo bare det omvendte av at om du har en mindre pen venninne, som får deg til å føle deg

penere.. :vetikke:

edit.. mange mobber jo for å høyne seg selv... så om man er sammen en som er mye deiligere enn seg selv, så kanskje man føler seg mindreverdig av noe slag da?

men det forstår jeg ikke, for om han hadde syntes hun var fæl så hadde jo ikke han villet deita henne..
Skrevet

Jeg pleier å få dårlig selvtillitt når en drit deilig gutt prøver seg på meg. Det har kanskje noe med at jeg tenker "Vil han virkelig ha meg? Han er jo så deilig, og jeg er bare stygg. Han er for bra for meg" og alt det der.

Men kanskje han tenker det samme som meg? At jeg er for deilig for han? Nei vet ikke jeg :) Bare en tanke. Det blir iallefall ikke bedre av å tenke sånne negative tanker.

Anonym poster: 8e01a6b5c60079b6fd4eea55b8cff56a

Skrevet

En j... date!Han hentet meg,vi så film,han klaget på alt,alt var jo dritt!Lurte på om jeg kan stryke ham på ryggen og så kjente jeg hele tiden det ,,jeg er j.... KJEKK,se på meg,,blikket!Ja ja han sa at jeg er kjempesøt og at vi er perfekt par,good looking you know!Følte meg rett og slett som en drittklump hele kveld!Har hatt vondt i magen i hele dag.Han virket jo kjempekoselig på tlf og meldinger,at det går an å være så harry!!!!

Anonym poster: fbb5a37f8ac3a81eea03557d105396a0

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

En j... date!Han hentet meg,vi så film,han klaget på alt,alt var jo dritt!Lurte på om jeg kan stryke ham på ryggen og så kjente jeg hele tiden det ,,jeg er j.... KJEKK,se på meg,,blikket!Ja ja han sa at jeg er kjempesøt og at vi er perfekt par,good looking you know!Følte meg rett og slett som en drittklump hele kveld!Har hatt vondt i magen i hele dag.Han virket jo kjempekoselig på tlf og meldinger,at det går an å være så harry!!!!

:overrasket:

nå er det faktisk å ta frem den tradisjonelle KG-frasen.... DUMP HAN!!

Han har nok sikkert ikke blitt dumpa før, eller særlig mange gange ihvertfall...

så kanskje det er nettopp det han trenger for å få litt bakkekontakt igjen!?

Skrevet

:overrasket:

nå er det faktisk å ta frem den tradisjonelle KG-frasen.... DUMP HAN!!

Han har nok sikkert ikke blitt dumpa før, eller særlig mange gange ihvertfall...

så kanskje det er nettopp det han trenger for å få litt bakkekontakt igjen!?

Han her skal aldri mer høre noe fra meg!Tror at han har skjønt det.På slutten sa jeg at hunden hans er mye mer sjarmerende enn han:)

• Liker 4
Skrevet

Haha, <3 bikkjekommentaren! Dessuten er pene gutter dårlige i senga, de har aldri behøvd å anstrenge seg!

Bedre lykke neste gang :-)

Anonym poster: 9e1f2bd274a96357dc160c87edd62226

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Han her skal aldri mer høre noe fra meg!Tror at han har skjønt det.På slutten sa jeg at hunden hans er mye mer sjarmerende enn han:)

virkelig?? :hoho:

så utrolig bra!!

• Liker 2
Skrevet

virkelig?? :hoho:

så utrolig bra!!

Ja hunden var jo kjempe snill og søt :DFikk deeet blikket når jeg sa det :)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Haha, <3 bikkjekommentaren! Dessuten er pene gutter dårlige i senga, de har aldri behøvd å anstrenge seg!

Bedre lykke neste gang :-)

Anonym poster: 9e1f2bd274a96357dc160c87edd62226

De er jo ikke alltid det da. litt urettferdig ovenfor alle pene gutter å anklage de alle for å være dårlige i senga da.
Gjest BettyBoop
Skrevet

like greit at du fant ut han var en dust da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...