Gå til innhold

Han er ALT for kjekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal treffe en fyr neste uke og han er rå nydelig :)Har ikke sett han live,bare på bilder og cam.Men vet at han er en av byens kjekkeste gutter.Vi ringes og sender mld hele tiden og det er vanligvis han som tar først kontakt.Jeg er også en pen jente,men kjenner at selvtilliten min synker ned.Han gir meg komplimenter,sier at jeg er søt...Snoket litt på hans fb venneliste og der er det mange modell babes!Han er ikke så aktiv på fb og har ikke merket at han flørter med noen andre + at han liker alle bildene mine og skriver fine kommentrer.Han er også smart,morsom og liker barn.Nei,han kan ikke være perfekt!Håper nesten det er noe feil der:PDet er ikke lett nei !<br /><br /> Anonym poster: 5d58d16bcef323bbb41b2d38e1c2dff8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det går bra med dere to :kristin: :kristin: :kristin:

ønsker deg lykke til!!!

Skrevet

Ikke døm dette nord og ned allerede nå. Ikke få dårlig selvtillit. De tankene du har nå, vil han merke. Det at han merker at du får dårlig selvtillit og føler deg underlegen, vil gjøre føre til at det ikke vil fungere..

Ta det for gitt at han liker deg som du er, så ordner alt seg :)

Skrevet

Go for it! Og ikke let etter feil. Bare nyt mannen og lær han å kjenne.<br /><br /> Anonym poster: 65be5091d30bcd637af1619d290e840f

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg vet ikke helt hva du vil frem til med dette innlegget..... men.... lykke til da :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Skjønner hvordan du har det, ts, for jeg er i samme situasjon. Jeg har ikke truffet denne mannen ennå, men han har vært "ute etter meg" i noen måneder nå.

- og han er den peneste mannen jeg har sett på lenge. Hyggelig og omtenksom virker det som han er også. Jeg SKAL møte han, men blir stressa bare jeg tenker på det.. :sjenert:

Anonym poster: 20f8ca5d7e15cc1adefe6bc8a982672e

Skrevet

Stopp å let etter feil. Gikk i den fella en gang, min livs tabbe?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner hvordan du har det, ts, for jeg er i samme situasjon. Jeg har ikke truffet denne mannen ennå, men han har vært "ute etter meg" i noen måneder nå.

- og han er den peneste mannen jeg har sett på lenge. Hyggelig og omtenksom virker det som han er også. Jeg SKAL møte han, men blir stressa bare jeg tenker på det.. :sjenert:

Tusen takk for svar alle sammen :)

Han har prøvd alt for å møte meg,hintet,inviterte meg på kino,på tur...og nå har vi endelig avtalt å treffes neste uke...han vet hva jeg synes om han og han har lovet meg at han skal holde rundt meg hvis jeg besvimer haha.Vanligvis har jeg 0 problemer med å bli kjent med menn og er veldig åpen og rett frem.Det går jo nok bra!Lykke til :D<br /><br /> Anonym poster: 7373d1594380785cc78200875106b3e9

Skrevet

Når det virker for godt til å være sant ... så er det som regel ikke sant.

Gammelt godt visdomsord som kan være veldig greit å ha med seg i bakhodet.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen :)

Han har prøvd alt for å møte meg,hintet,inviterte meg på kino,på tur...og nå har vi endelig avtalt å treffes neste uke...han vet hva jeg synes om han og han har lovet meg at han skal holde rundt meg hvis jeg besvimer haha.Vanligvis har jeg 0 problemer med å bli kjent med menn og er veldig åpen og rett frem.Det går jo nok bra!Lykke til :D<br /><br /> Anonym poster: 7373d1594380785cc78200875106b3e9

Vi er jammen heldige :) Masse lykke til og hold oss gjerne oppdatert:)

Skrevet

Jojo, men bilder og cam kan lyve. Jeg kan se killer ut både på bilder og cam, men er egentlig høyst ordinær irl. Ingen anvender sine absolutt dårligste bilder.

Uansett får dere ha lykke til.

PS: Unngå sjumilsteg. Selv om du er forelsket betyr det ikke at det er lurt å havne i et forhold. Ta tiden til hjelp. Det er mitt tips. :)

• Liker 2
Skrevet

Jaok.

Morsomt at du ofte lirer fra deg disse "ordene". Hva med og i alle fall komme med noe? :) Ikke ment frekt, bare skjønner ikke greia.

• Liker 4
Skrevet

Du er sikkeret like atttraktiv som han!forskning har vist at mennesker velger partner som er ca.like smarte og like attraktive.Kjenner mange gutter som ikke vil ha modell babes!lykke til

• Liker 1
Skrevet

Jaok.

Really? Igjen?

Anonym poster: a0eddbacb85679ca6558d4b47f011299

• Liker 2
Skrevet

Han skal hente meg i 8 tiden:/NERVØS!Hva skal jeg si,kommer nok til å besvime:D

Anonym poster: fbb5a37f8ac3a81eea03557d105396a0

Gjest BettyBoop
Skrevet

Skal treffe en fyr neste uke og han er rå nydelig :)Har ikke sett han live,bare på bilder og cam.Men vet at han er en av byens kjekkeste gutter.Vi ringes og sender mld hele tiden og det er vanligvis han som tar først kontakt.Jeg er også en pen jente,men kjenner at selvtilliten min synker ned.Han gir meg komplimenter,sier at jeg er søt...Snoket litt på hans fb venneliste og der er det mange modell babes!Han er ikke så aktiv på fb og har ikke merket at han flørter med noen andre + at han liker alle bildene mine og skriver fine kommentrer.Han er også smart,morsom og liker barn.Nei,han kan ikke være perfekt!Håper nesten det er noe feil der:PDet er ikke lett nei !<br /><br /> Anonym poster: 5d58d16bcef323bbb41b2d38e1c2dff8

hmm skjønner ikke at dette bryter ned selvtilliten din. Halloo! verdens kjekkeste fyr gir DEG oppmerksomhet og synes DU er pen og flørter med DEG??? Dette burde jo være et selvtillitsboost!!
  • Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Han skal hente meg i 8 tiden:/NERVØS!Hva skal jeg si,kommer nok til å besvime:D

Anonym poster: fbb5a37f8ac3a81eea03557d105396a0

nå har det gått over 2 timer siden du møtte han, og du har ikke enda skrevet her.......

jeg håper det er et sabla godt tegn... :lur:

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis for meg har noen et liv... :popcorn:

Anonym poster: 9e1f2bd274a96357dc160c87edd62226

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...