Gå til innhold

Rapport fra bryllupet vårt 25/5


Havfruen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake!

Har hatt ei fantastisk fri-uke. Bryllupet ble så perfekt som jeg bare ikke har turt håper på. Alt klaffa virkelig!

For dere som gidder å lese følger det nå et referat fra bryllupet:

I forkant var det en del stress og planlegging. Dette førte blant annet til bekymringer omkring babyen -jeg hadde jo ikke kjent den sparke på flere dager... Men når jeg satte meg ned og slappa av ei stund fant jeg jo ut at det bare var jeg som ikke hadde hatt tid til å kjenne etter... Så den hadde det helt fint.

Vi hodt bryllupet hjemme i nærheten av mamma og pappa. De stilte virkelig opp og hjelp oss masse. Takket være de var jeg ikke så sliten og stressa da helga kom som jeg hadde trodd jeg skulle være. Formen er på topp og kroppen fungerte 100%.

Fredag starta vi med venne-fest hjemme hos mamma og pappa. De stilte med blåskjell og reker, og til tross for regn så var dette en veldig bra start på helga. Den gode stemninga var tilstede fra første stund, alle kosa seg. Lørdag tok jeg det veldig med ro, slappa av og kosa meg sammen med vennene som overnatta. Like før halv tre var jeg klar for å dra i kirka -veldig spent!

Jeg ankom kirka presis og der sto alle de nydelige brudepikene og ventet (6 stk.) De var så skjønne! Pappa var veldig rolig og det gjorde meg trygg.

Da dørene åpnet seg og jeg fikk se alle de festpyntede og glade menneskene kom reaksjonen.. Ikke bare rant tårene -jeg hulka... icon_smile.gif Men tok det med ett smil og prøvde å konsentrere meg om alle menneskene. Men de grein jo de også... Kjæresten min var så utrolig vakker der han stod -han klarte nesten å holde tårene tilbake. Sermonien var mye vakrere en jeg hadde trodd den skulle bli. To kamerater åpnet med en nydelig sang av bjørn Afzelius, to av brudepikene sang "Kjærlighet" og ikke minst så overrasket brudgommens søsken med å synge "He ain't heavy, he's my brother". Og kjæresten måtte ty til mine Cleanex:-) Prestens tale var også veldig, veldig vakker. Hun snakket omkring "Nytt liv" -baby, hus og nytt land (flytter til Trondheim).

Etter vigelsen var det mat (utrolig flott) og ikke minst fest. Kjæresten min holdt en utrolig vakker tale til meg som han avsluttet med å synge og spille piano for meg... De vakre ordene fra alle talerne varmet også veldig! Og alle gledet seg fryktelig til lille Jette eller Heine kommer. Det skulle ikke mangle på barnevakter...

Jeg hentet de siste gjestene i selskapslokalet da jeg stod opp søndag i 10-tida -da var festen enda i gang. Selv la vi inn årene kl. 04.30. Da stod sola opp og vi fikk med oss soloppgangen mens vi spretta ei flaske sjampanje som våre forlovere hadde lagt i senga vår.

Vi avsluttet helga med frokost/lunsj for alle 95 gjestene hjemme hos mamma og pappa. Heldigvis var det fint vær, så vi kunne sitte ute. Dette gav oss muligheten til å avrunde en perfekt helg på en perfekt måte! I ettertid har tekstmeldingene strømmet inn med takk for ei flott helg. Har inntrykk av at alle kosa seg.

Det er vanskelig å beskrive hvordan det var, men det kan fint oppsummeres i ett ord: FANTASTISK! Jeg er såååååå lykkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

det høres ut som dere har hat nydelig dag icon_smile.gif

lykke til videre i livet icon_smile.gif

kjempe kos fra fru *Perser* icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Blir alltid så rørt... nå gleder jeg meg virkelig igjen! Lykke til med ekteskapet, og Gratulerer! icon_smile.gif

PS. Velkommen til Bartebyen snart også da! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...