Gå til innhold

Hallikvirksomhet er ulovlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange av de gateprostituerte er styrt av halliker. De tar ofte mesteparten av pengene til den prostituerte, kanskje de får beholde noe til lommepenger.

Den norske stat lar de prostituerte beholde alt selv som de fikk av kunden, men kunden må betale 25 000 kroner ekstra til myndighetene også kjent som bot. Vel, egentlig så kunne jo den prostituerte tatt 25 000 for en time, men gi 24 000 kroner til myndighetene som blir halikken. Det er vel det samme hvem som gir pengene til halliken. Da tar myndighetene nesten alt og lar den prostituerte beholde bare en liten del. 1000 kroner av 25 000 er da ikke mye? Det samme gjør hallikene. Det er sikkert ille å få beholde 100 kroner av 1000, men det er jo også ganske ille å få beholde 1000 av 25 000. Boten kunne like gjerne godt til prostituerte, tror de hadde trengt det mer uansett.

Synes myndighetene like godt kan kalles halliker også. Så de kan ikke inføre bordell fordi halikkvirksomhet er ulovlig, men de kan kreve 25 000 kroner i bot fra kunden som går rett i lomma på myndighetene?

Jeg synes vi kan kalle dagens regjæring for hallikregjæringen, det er det de er. Å bli kalt en hallik er sikkert ikke spesielt hyggelig å høre heller og trassig som jeg så vil jeg kalle dem det for det er helt idiotisk det de holder på med.

Det beste hadde vært om folk demonstrerte mot dette tullet. Hvorfor ikke stå forran stortinget og ha sex og la en åpen koffert med monopolpenger i ligge ved siden av deg? Trenger sikkert ikke å ha sex heller, bare stå der i utfordrende klær sammen med en person med masse lekepenger så kommer politiet løpende og tror det foregår sexkjøp som er den verste forbrytelsen

man kan gjøre i Norge :ironi:

Anonym poster: 60b721676b7a93b82fe18e716e9451fe

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...