AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #1 Skrevet 16. september 2012 Hei! Hvordan var det for deg å flytte hjemmefra til å bo for deg selv evt. med noen? Jeg tror at med en gang jeg får råd til å flytte for meg selv blir livet superbra. Hvordan ble det for deg? Anonym poster: a4f768126c121a32d0de4d3177995ac0
Gjest Raindrops Skrevet 16. september 2012 #2 Skrevet 16. september 2012 Jeg flyttet da jeg var 15 og elsket det fra dag 1. Siden da har jeg bodd litt alene, litt i kollektiv, litt som "samboer" med en kompis og med diverse folk på sofaen i lengre og kortere perioder. Men ja, det var fantastisk å flytte, jeg følte meg veldig klar for å stå på egne ben og ta ansvar for meg selv (og bare meg) da jeg flyttet. Kommer fra en stor familie der jeg by far var den mest ansvarsfulle i søskenflokken, så det var utrolig godt å bare ha meg selv å tenke på, og å få være i fred. 1
Gjest kittycat Skrevet 16. september 2012 #3 Skrevet 16. september 2012 Da jeg var 15 var planen å flytte til tanten og onkelen min i byen siden d var nærmere skolen + at jeg ville ikke bo hjemme. Men det ble til fosterhjem siden ting vår såpass vanskelig i hjemmet. Det var jo befriende, men savner familien min da. For meg er det viktig å flytte ut når man er klar. Jeg er 17 og sikkert mest klar når jeg er 19. Det blir bra det. Lykke til selv
Cata Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Jeg flyttet som 19-åring etter VGS og grudde som bare rakker'n i forkant. Jeg kom sikkert til å mistrives i hjel, trodde jeg. Etter 2 uker elsket jeg det.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Jeg flyttet da jeg var 15, først inn i et kollektiv med fire gutter, beste året i verden. Og så da jeg var 16 flyttet jeg for meg selv for å gå på VGS, og etter det har jeg flyttet rundt omkring i norge på egenhånd, har elsket å bo alene siden dag èn 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå