Gå til innhold

Folk som kliner i offentlighet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ekstra ille blir det når de begynner å klå på hverandre i tillegg. Usj, da blir jeg ukomfortabel! De kan da vente til de kommer hjem :fnise:

Dette kan du si fordi du ikke har så gjennomført sexy dame som jeg har. ;)

Jeg er veldig glad for at vi ikke bor i Ayatollahland og det gleder meg at mine hender og lepper kan leve ut kjærligheten når som helst og hvor som helst. :)

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil heller gå gjennom byen og se 1000 par i alle aldere og fasonger råkline enn å se én slosskamp.

• Liker 2
Skrevet

Det kan bli kleint ja, men jeg kan ikke si jeg ser så mye av det. Og dersom jeg ser noe som kanskje blir litt i "overkant" for min del så ser jeg bare en annen retning og glemmer det fort. Jeg kan ikke gå rundt å klage på alle og enhver. Og min erfaring er dessuten at hver gang jeg bastant påstår at jeg misliker dét og dét hos andre mennesker - så kommer det en dag hvor situasjonen gjør at jeg er like "ille" som dem. Jeg håper jeg finner en jeg er så forelska i at jeg klarer å slippe "hemningene" litt og vise litt PDA. Det er ikke noe jeg har greit hittil for følelsene har ikke vært store nok... med mindre det er snakk om litt alkohol innabords.

Åh, on another note: jeg ble vitne til et gjensyn en gang mellom en jente og en gutt. Det er en god stund siden, men jeg husker det enda, smeltet helt. De kysset, omfavnet hverandre, og fra mitt ståsted kunne jeg se han lukke øynene, begrave ansiktet i nakken hennes og puste inn. Det var slikt er herlig syn, det! :rodmer:

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min er den typen som liker å kline når vi sitter på en cafè eller restaurant eller kino mens jeg ikke er det. Hater når folk stirrer på oss. Ikke minst, hater jeg når andre sitter og råkliner i offenligheten.

Skrevet

Det er så utrolig kleint! Jeg jobber på et sted hvor folk ofte tar avskjed med hverandre, og jeg har dermed vært vitne til mange klinescener. Det er spesielt to par jeg husker godt. En militær og dama som sto å klinte i evigheter. Masse tunge, tårer og diverse. Litt over the top for tilskuere. Veldig grafsing i tillegg. Dett andre paret var ei veldig rund mor i tredveårene eller noe slikt med tights uten dekkende topp/genser som skulle dra med datteren sin. Hun hadde tydeligvis en utenlandk kjæreste, og de skulle ta farvel. Det var ikke spesielt lekkert å se på for å si det slik med råklining og småtafsing foran masse folk og datteren.

Du er ikke nødt til å glo på dem, vet du..

Synes det blir annerledes når et par tar farvel på en flyplass el. lignende, kanskje de ikke får se hverandre igjen på mange måneder.

Sånn ellers mener jeg man godt kan beherske seg og vente til man kommer hjem med direkte klining. Å se at noen gir hverandre et kyss er da bare fint. Bedre det enn sure blikk og krangel..

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg vil heller gå gjennom byen og se 1000 par i alle aldere og fasonger råkline enn å se én slosskamp.

Ja men det valget har vi dessverre ikke så da velger jeg bort begge deler.

Skrevet (endret)

Historie 1: Sitter på McDonalds og spiser. Pluselig ser jeg inn i en tightsrompe som blir presset mot vinduet fra utsiden - 10cm fra ansiktet mitt. Jenta blir altså holdt rundt hoftene på sin utkårede, med rompa skvist mot ruta. I full klinings. Vel bekomme.

Historie 2: Et ektepar i 40-50 årene. Oppegående folk, trodde jeg. Råklining på en utecafé med mannens hånd romsterende under bunadsstakken hennes. På selveste 17.mai.

Say no to excessive PDA.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Skrevet

Historie 2: Et ektepar i 40-50 årene. Oppegående folk, trodde jeg. Råklining på en utecafé med mannens hånd romsterende under bunadsstakken hennes. På selveste 17.mai.

Tuller du? Dama mi har ikke bunad,

Skrevet

Ja men det valget har vi dessverre ikke så da velger jeg bort begge deler.

Vi har da ikke noe valg når det kommer til å velge vekk heller da... Okke som, jeg velger vekk volden og tar imot klinerne med åpne armer.

Skrevet

Jeg synes som regel det er koselig å se at folk har det bra sammen, men hender nedi bukser osv kan de gjerne spare meg for, uten at jeg lar meg sjenere så alt for mye fra eller til.

Skrevet

Du er ikke nødt til å glo på dem, vet du..

Synes det blir annerledes når et par tar farvel på en flyplass el. lignende, kanskje de ikke får se hverandre igjen på mange måneder.

Sånn ellers mener jeg man godt kan beherske seg og vente til man kommer hjem med direkte klining. Å se at noen gir hverandre et kyss er da bare fint. Bedre det enn sure blikk og krangel..

Disse personene er jo gjerne de siste til å gå i gjennom sikkerhetskontrollen, og når man venter på kun dem og lokalet er så å si tomt bortsett fra de så blir det jo litt i øyefallende og vanskelig å se andre steder.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

På fylla og flyplasser må folk gjerne spise ansiktet av hverandre, men ellers så syns jeg bare offentlig ansiktsknulling er fryktelig fjortiss.

Kyss, flørting og anstendige kjærtegn reagerer jeg ikke på, det er bare koselig :)

• Liker 1
Skrevet

På fylla og flyplasser må folk gjerne spise ansiktet av hverandre, men ellers så syns jeg bare offentlig ansiktsknulling er fryktelig fjortiss.

Kyss, flørting og anstendige kjærtegn reagerer jeg ikke på, det er bare koselig :)

Nå følte jeg meg plutselig veldig ung ;)

Skrevet

Til dere som synes at offentlig klining er ikke noe man bør bry seg om så har jeg et spørsmål, hva synes dere om folk som slafser og smatter verre enn en gris på en restaurant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...