Gå til innhold

Erfaring


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor viktig er seksuell erfaring for deg når det gjelder valg av partner?

La oss si det sånn at jeg er 26 år (mann) og jomfru. Er vel ikke en typisk partyløve så ONS har egentlig aldri vært aktuelt. Egentlig ikke så sikker på om jeg har lyst til å ha ONS heller. Frem til et par år siden så var jeg egentlig ikke videre interessert i å ha kjæreste. Og etter det har det igrunn ikke dukket opp så mange interessante jenter.

Anonym poster: 3a560378fa00cc4e90150c7c72c3ea16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så viktig, så lenge partneren er villig til å prøve og lære:) Communication is key!

Anonym poster: 1e6bac7913c92aa9dc484ec6ac5678a5

  • Liker 2
Skrevet

Kanskje jeg postet i feil forum. :P

Anonym poster: 3a560378fa00cc4e90150c7c72c3ea16

Skrevet (endret)

Når du poster ett lignende innlegg igjen om en fire fem år bør du skjønne at det er viktig. Gå til psykolog eller noen andre og løs problemet ditt, ellers risikerer du å leve som jomfru resten av livet. Og det er ingen overdrivelse.

Innlegget ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Lille-pus (mod)

Endret av Lille-pus
Oppfordring til lovbrudd
Skrevet (endret)

Når du poster ett lignende innlegg igjen om en fire fem år bør du skjønne at det er viktig. Gå til psykolog eller noen andre og løs problemet ditt, ellers risikerer du å leve som jomfru resten av livet. Og det er ingen overdrivelse.

Hæ, hva mener du med problem?

Endret av Lille-pus
Skrevet

Hæ, hva mener du med problem?

Ts lurte på om det var et problem at han ingen erfaring har, og det vil tiden vise at det er.

Skrevet

Når du poster ett lignende innlegg igjen om en fire fem år bør du skjønne at det er viktig. Gå til psykolog eller noen andre og løs problemet ditt, ellers risikerer du å leve som jomfru resten av livet. Og det er ingen overdrivelse.

Innlegget ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Lille-pus (mod)

Det var jo veldig negativt ladet innlegg da. Jeg ser ikke på det at jeg er jomfru som et problem, lurer bare på hvordan jenter stiller seg til det i forhold til valg av partner. :)

Anonym poster: 3a560378fa00cc4e90150c7c72c3ea16

Skrevet

Det var jo veldig negativt ladet innlegg da. Jeg ser ikke på det at jeg er jomfru som et problem, lurer bare på hvordan jenter stiller seg til det i forhold til valg av partner. :)

Anonym poster: 3a560378fa00cc4e90150c7c72c3ea16

Var en tråd om det for en stund siden, da tror jeg ingen droppet partneren uten om en jente på 22, også var det en gutt som fortalte om en jente han flørtet med som mistet helt interessen etter han sa han var jomfru.

Skrevet

Var en tråd om det for en stund siden, da tror jeg ingen droppet partneren uten om en jente på 22, også var det en gutt som fortalte om en jente han flørtet med som mistet helt interessen etter han sa han var jomfru.

Åja, men da trenger vi jo ikke denne tråden lenger. ;) Takk for en oppsummering i alle fall!

Anonym poster: 3a560378fa00cc4e90150c7c72c3ea16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...