Gå til innhold

Brasilianske kropper

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har jo trent i årevis, så det er vel en del av treningen det å holde kroppsformen. Det finnes jo mange like "lekre" damer i Norge, bare at vi pakker inn kroppene våre mer.

PS: Jeg er blitt fortalt at gutta i Brasil ønsker kraftige damer, spesielt kraftige over rompa/hoftene. Så skal man på lettkledd ferie uten å tenke på utseendet, så er visst Brasil stedet. Bare til info: karnevalstiden er en vanvittig dyr tid å reise på (skulle selv ha vært der nå om ikke sykdom hadde kommet i veien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

I Brasil er det en helt annen kultur for å bevege seg enn her hjemme, de trener så og si hele dagen, fotball, volleyball, dansing... Har vel litt med klimaet å gjøre også, litt mere fristende for oss nordmenn å holde oss innendørs halve året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har noe med kosthold og bevegelse å gjøre kanskje. Tror ikke de f.eks kikker på TV (om de har en TV) som oss her hjemme i Nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har også noe med at brasilianere er som oftest en blanding av flere folkeslag, da spes afrikaner/europeer, som er kjent for å gi smekre kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

så skal det sies at ikke ALLE brasilianerene har sånne kropper!

Men dansing og sport, for ikke å snakke om veldig feminint snittede klær gjør seg jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike bilder skal man holde seg unna :o
HÆ?... Nei, de skal ses på, for sjansen for å treffe ei slik i Brasil er ikke større enn her... :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ?... Nei, de skal ses på, for sjansen for å treffe ei slik i Brasil er ikke større enn her... :wink:

Hvorfor sier du det? De er jo rimelig konsentrert på et lite område så lenge karnevalet pågår, da.

Takk og lov for at gubben ikke er alene og at dansingen foregår mens han er på det mest søvnige (21-05)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tilbragte to år i Brasil, og de færreste trener noe mer enn oss, langt i fra..og om de ikke ser like mye på tv så sitter de på r... store deler av dagen likevel.(Forresten, de damene som danser på tvn har sannsynligvis tv..det er de fattigste som ikke har tv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et intervju med noen brasilianere, som sa noe lurt. Når man tilbringer store deler av året i et varmt klima så man har på seg lite tøy/bikini veldig ofte, så er man mer obs på kroppen sin også. I Norge så tilbringer vi over halve året godt innpakket i tøy hvor valker ikke synes + vi har mørketid hvor folk har tendens til å spise mer. De aller aller fleste i Norge legger på seg 2-3-4 kg over vinteren. Jeg merker selv at jeg spiser mye mindre om sommeren når det er varmt og tiden tilbringes i shorts og bikini. I tillegg spiser jeg mer rå grønnsaker, frukt, fisk og generelt lette måltider. Hadde klimaet her vært som i brasil, hadde jeg spist lett mat hele året istedet for 2-3 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Estrela

Ja, jeg synes det blir litt søkt å skulle sammenligne kroppene deres med våre, mye pga klimaet og vaner/tendenser som kommer av det.

Men likevel da... Herremann... Skulle gitt mye for... osv osv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man treffer vel like mange flotte norske damer under div parader i Oslo... :wink: Men klart.. Når det er 5 millioner eller så til stede, så ser man en del flotte også da...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det har noe med kosthold og bevegelse å gjøre kanskje. Tror ikke de f.eks kikker på TV (om de har en TV) som oss her hjemme i Nord.

Sør-Amerikanere generelt er fanatiske tilhengere av såpeserier (tele novelas) på dagtid. De har tilogmed egne ukeblader om såpeserier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke hvis man "bor" på treningssenteret :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jeg synes ikke brasilianske kvinner har spesielt lekre kropper' date=' overdimesjonerte hofte og rompeparti.... huff og huff.[/quote']

Jeg har slik kropp - og liker den godt. :)

Ikke like flott som de brasilianske riktignok, men samme "poeng". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...