Gjest gjest17 Skrevet 16. september 2012 #21 Skrevet 16. september 2012 Jeg ser godt poenget ditt Arabella, men det å legge ut bilder av vedkommende synes jeg er litt drøyt. 1
Steinar40 Skrevet 16. september 2012 #22 Skrevet 16. september 2012 (endret) Denne meldingen fikk jeg for et par uker siden av en mann på 53 år, altså første kontakt: 28. aug 00:18 hei ja fikk så lyst på deg vil gjerne ta kontakt med deg du ser deilig ut Hva venter du på? Endret 16. september 2012 av Niennas 1
Niennas Skrevet 16. september 2012 #23 Skrevet 16. september 2012 Tråden er ryddet for uthenging. Niennas, mod. 2
Gjest Tidssone Skrevet 16. september 2012 #24 Skrevet 16. september 2012 Jepp. Opprettet en kvinneprofil for å snoke etter noen kompiser. Det ene tok det andre så nå har jeg en full profil for å se hva mine "konkurrenter" gjør. Ikke akkurat imponert. Oh. Takk! endelig en mann som bekrefter det vi damer prøver å fortelle. Menn sier hele tiden at jenter har det så enkelt på nett og at det er så mye å velge mellom. Og her kommer du og bekrefter at vi mottar mye søppel i innboksen. 5
Snipa Skrevet 16. september 2012 #25 Skrevet 16. september 2012 Enig med Tidssone. Det er utrolig mye rart på nett. Akkurat som om vanlig høflighet opphører å eksistere straks man logger på en dateside. TS: Det er helt ok å ikke svare de som sender sender slibrige startmeldinger. Lag deg en anonym hotmail dersom du vil kommunisere med noen utenom sukker/datesiden. Da kan man maile/chatte i fred med vedkommende, uten å få meldinger og chatforespørsler fra andre når man er online. Går også an å lage en anonym skype-konto. Dvs uten fornavn og etternavn, men bare et tullenavn. Men at folk spør hvor du bor, er greit. Jeg orker ikke å bruke tid på folk som bor langt unna meg siden jeg ikke er flyttbar, så jeg spør ganske raskt hvor mannen bor, og om han pleier å være i byen jeg bor og i så fall hvor ofte. Pleier han aldri være her, så skal han være veldig superinteressant for at jeg skal gidde å ha kontakt. For jeg kommer aldri til å flytte. Hvis du bor på et forholdsvis lite sted så skjønner jeg at du ikke vil si akkurat hvor. Men da går det an å si "omtrent en time fra by X" eller noe slikt. Lykke til i jungelen!
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2012 #26 Skrevet 16. september 2012 Han så ganske gammel ut til å være 53 synes jeg. Det er ikke utenkelig at han har "pyntet" på alderen sin . 2
Gjest Eurodice Skrevet 16. september 2012 #27 Skrevet 16. september 2012 Jeg ser godt poenget ditt Arabella, men det å legge ut bilder av vedkommende synes jeg er litt drøyt. Nå skrev jeg hverken nicket hans eller hvilken datingkanal jeg så ham på.
pressplay Skrevet 16. september 2012 #28 Skrevet 16. september 2012 Oh. Takk! endelig en mann som bekrefter det vi damer prøver å fortelle. Menn sier hele tiden at jenter har det så enkelt på nett og at det er så mye å velge mellom. Og her kommer du og bekrefter at vi mottar mye søppel i innboksen. Ja, det er mye søppel som med korte meldinger som "oi, du var fin", "fine øyne" osv. Men egentlig er det litt frustrerende når jeg nå "vet" at mine meldinger er mye bedre, men like vel er responsen laber type 1 av 3 svarer.
Gjest Lurifix Skrevet 16. september 2012 #29 Skrevet 16. september 2012 pressplay du må bli kjekkere! Hvis du er såååå kjekk!! Så er det samme hva slags person du er. Alle dine positive sider vil fremstå sterkere og alle dine negative sider vil fremstå svakere.
Sophie-Ann Skrevet 17. september 2012 #30 Skrevet 17. september 2012 Jeg har profil på både Sukker og Match, og kan bekrefte det TS skriver...Jeg svarer konsekvent ikke på meldinger fra profiler uten bilde og ei heller på meldinger som bare sier hei eller noe ekkelt...Så søppelkassen begynner å bli full... 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #31 Skrevet 17. september 2012 Denne meldingen fikk jeg for et par uker siden av en mann på 53 år, altså første kontakt: 28. aug 00:18 hei ja fikk så lyst på deg vil gjerne ta kontakt med deg du ser deilig ut HAHA!!! Åh, det rare er at det overasker meg ikke engang! Hva tenker disse folka på? Anonym poster: 48648bdd35a583c33772bf2195730abe
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #32 Skrevet 18. september 2012 Er bare trist når de er så åpenbare om at de kun er ute etter et ligg... Anonym poster: 7f4c74a3c9b70420a041932e7314217b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #33 Skrevet 19. september 2012 Jeg er ikke på slike nettsteder som sukker eller match, men på endel virtuelle 3D-verdener hvor man kan møte alle typer mennesker i såkalte "chatterom". Det er ikke noe forskjell fra datingsider på nett, selvom disse virtuelle verdenene ikke skal være datingsider. Hver gang jeg har prøvd å snakke med noen i disse chatterommene, får jeg fra folk kun én ting: "asl" (age, sex, location). Videre foregår en samtale om hva personen vil gjøre med meg. Noen ganger har jeg fått tilsent bilder av erigerte peniser i ymse størrelser og hele pakka. Og det er innmari slitsomt, for det er ikke akkurat det jeg forventer i en førstechat. Anonym poster: b83f316dd1633de02e872b9f913e2096
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå