Gå til innhold

"Du er deilig. Hvor bor du?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp meldt meg inn på sukker.no,

og det er gutter som har begynt samtalen med: "Nice." "Du er deilig" osv.

Burde jeg styre unna disse? Jeg syns det er ubehagelig. Er de bare ute etter et ligg?

Også er det noen som starter med "Hvor i ****fold er du fra?"

Jeg syns også det er ubehagelig når folk spør hvor jeg bor med en gang, fordi er det ikke meningen at man skal snakke og bli litt kjent gjennom nettet før man dater med en gang?

Jeg er helt ny på dette, har aldri datet før så bare lurer på hva som er riktig?

Også er det noen som spør om skype med en gang.

Har jeg en grunn til å føle ubehag eller tar jeg meg rett og slett for høytidelig?

Takk. Er 18 år forresten.

Anonym poster: f2da229cec01c57ac5c93964368daf76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å forvente sosiale antenner er normalt uansett måten man kommer i kontakt med mennesker på.

• Liker 12
Skrevet

Har nettopp meldt meg inn på sukker.no,

og det er gutter som har begynt samtalen med: "Nice." "Du er deilig" osv.

Burde jeg styre unna disse? Jeg syns det er ubehagelig. Er de bare ute etter et ligg?

Også er det noen som starter med "Hvor i ****fold er du fra?"

Jeg syns også det er ubehagelig når folk spør hvor jeg bor med en gang, fordi er det ikke meningen at man skal snakke og bli litt kjent gjennom nettet før man dater med en gang?

Jeg er helt ny på dette, har aldri datet før så bare lurer på hva som er riktig?

Også er det noen som spør om skype med en gang.

Har jeg en grunn til å føle ubehag eller tar jeg meg rett og slett for høytidelig?

Takk. Er 18 år forresten.

Anonym poster: f2da229cec01c57ac5c93964368daf76

Stol på magefølelsen din. Den har som oftest rett.

Jeg personlig ville styrt unna de som begynner samtalene slik du beskriver. synes også det er greit å bruke litt tid på å bli kjent med personen over sukker.no før man begynner å snakke på skype.

• Liker 2
Skrevet

Er det folk der ute som sender kun "Nice."?!

• Liker 1
Skrevet

Å forvente sosiale antenner er normalt uansett måten man kommer i kontakt med mennesker på.

Ja, helt til internett ble oppfunnet.

Skrevet

Ja, helt til internett ble oppfunnet.

Alternativt kan man si at de uten sosiale antenner fikk seg en ny arena å boltre seg på - eller man kan se positivt på det ved at man kan lett sortere vekk de som oppfører seg slik.

• Liker 1
Skrevet

Er det folk der ute som sender kun "Nice."?!

Jepp. Opprettet en kvinneprofil for å snoke etter noen kompiser. Det ene tok det andre så nå har jeg en full profil for å se hva mine "konkurrenter" gjør. Ikke akkurat imponert.

• Liker 6
Skrevet

Sukker ja, høhø. Hvor skal man starte?.. :sjenert:

På den ene siden får du tonnevis med den typen slibrige meldinger fra folk som kun er ute etter et ligg, men samtidig så tror jeg kanskje det kan finnes noe gull blant annet kullet. Dette kan jeg selvsagt ikke si med sikkerhet, men det er jo ikke helt statisk usannsynlig, hvertfall. Det er også noen som har sånn greie med at de sender melding til alle nye i håp om å få napp et steds. Termen for dette er vel "desperasjon", om jeg ikke er helt på villspor. De bør man definitivt holde seg langt unna. Personlig gadd jeg ikke svare på den slags tilnærmelser, men det er jo opp til en selv.

Ikke legg til folk verken på Skype eller Facebook med det første. Det var en nybegynnertabbe jeg gjorde første gangen jeg var inne på sukker, og han fyren jeg la til på Skype var et helvete å bli kvitt. Hvis de virkelig er interesserte i mer enn et knull har mannfolka forhåpentligvis mer å komme med enn "du er deilig", samt at de faktisk er interesserte i å føre samtaler, noe man helt fint kan gjøre via den chatte-funksjonen.

Følg magefølelsen; sier den "for en ekkel/slesk/fæl type", så har den sannsynligvis rett :happy:

• Liker 4
Skrevet

Takk for alle svar.

Er det greit om jeg sier: "Jeg vil gjerne bli bedre kjent over her før jeg gir ut slik informasjon om meg selv :) " ?

Anonym poster: 7f4c74a3c9b70420a041932e7314217b

• Liker 2
Skrevet

"Nice"? Spill dum og si, ja gjerne, når jeg har alltid ønsket meg til rivieraen. Når reiser vi? :hjerter_rundt:

Anonym poster: f6fc224b904ba7af08f65b559fcf71b6

• Liker 8
Skrevet

Ikke legg til folk verken på Skype eller Facebook med det første. Det var en nybegynnertabbe jeg gjorde første gangen jeg var inne på sukker, og han fyren jeg la til på Skype var et helvete å bli kvitt.

Er det ikke bare å slette kontakten da? :)

Skrevet

Jo, men det står jo navn og etternavn på Skype (hvertfall på min). Og for oss ikke-fullt-så-tekniske mennesker er ikke dette bare bare.. :bond:

Skrevet

Takk for alle svar.

Er det greit om jeg sier: "Jeg vil gjerne bli bedre kjent over her før jeg gir ut slik informasjon om meg selv :) " ?

Ja, det holder jeg med deg i :happy:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Denne meldingen fikk jeg for et par uker siden av en mann på 53 år, altså første kontakt:

transparent.gif

28. aug 00:18

hei ja fikk så lyst på deg vil gjerne ta kontakt med deg du ser deilig ut

Endret av Niennas
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Denne meldingen fikk jeg for et par uker siden av en mann på 53 år, altså første kontakt:

transparent.gif

HAHHAHAHAH. hva faen? :/

Endret av Niennas
  • Liker 2
Skrevet

Arabella:Burde du legge ut bildet hans her, da..?

Ontopic: som noen sa, følg magefølelsen.

Skrevet

Arabella:Burde du legge ut bildet hans her, da..?

Ontopic: som noen sa, følg magefølelsen.

Gjør det noe om jeg viser bilde av slike menn, synes du? Jeg har fått ganske mange meldinger om hvor sexy og deilig jeg er, som er mye mer direkte enn meldingen fra ham. Jeg har en helt grei, seriøs presentasjon og ingen avslørende bilder. Jeg er ikke prippen, men det går en grense for anstendighet og høflighet.

• Liker 1
Skrevet

Gjør det noe om jeg viser bilde av slike menn, synes du? Jeg har fått ganske mange meldinger om hvor sexy og deilig jeg er, som er mye mer direkte enn meldingen fra ham. Jeg har en helt grei, seriøs presentasjon og ingen avslørende bilder. Jeg er ikke prippen, men det går en grense for anstendighet og høflighet.

Tjah. Bare fordi man ikke liker fremgangsmåten hans, synes jeg ikke det er rett å henge vedkommende ut med bilde på KG, nei.

• Liker 2
Skrevet

Sukker ja, høhø. Hvor skal man starte?.. :sjenert:

På den ene siden får du tonnevis med den typen slibrige meldinger fra folk som kun er ute etter et ligg, men samtidig så tror jeg kanskje det kan finnes noe gull blant annet kullet. Dette kan jeg selvsagt ikke si med sikkerhet, men det er jo ikke helt statisk usannsynlig, hvertfall. Det er også noen som har sånn greie med at de sender melding til alle nye i håp om å få napp et steds. Termen for dette er vel "desperasjon", om jeg ikke er helt på villspor. De bør man definitivt holde seg langt unna. Personlig gadd jeg ikke svare på den slags tilnærmelser, men det er jo opp til en selv.

Ikke legg til folk verken på Skype eller Facebook med det første. Det var en nybegynnertabbe jeg gjorde første gangen jeg var inne på sukker, og han fyren jeg la til på Skype var et helvete å bli kvitt. Hvis de virkelig er interesserte i mer enn et knull har mannfolka forhåpentligvis mer å komme med enn "du er deilig", samt at de faktisk er interesserte i å føre samtaler, noe man helt fint kan gjøre via den chatte-funksjonen.

Følg magefølelsen; sier den "for en ekkel/slesk/fæl type", så har den sannsynligvis rett :happy:

Veldig godt svart :-)
  • Liker 1
Skrevet (endret)

transparent.gif

Han så ganske gammel ut til å være 53 synes jeg.

Endret av Niennas
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...