Gå til innhold

Bifil nabo:-)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte bare dele denne med dere her på forumet.

Hadde en ganske pikant opplevelse i dag. I blokka der vi bor har vi hatt et par i tredevårene som nabo en god stund. For ikke så alt for lenge siden ble det slutt og hun flyttet. Han er en hyggelig og ganske kjekk fyr.

Fra balkongen vår har vi sånn halveis innsyn i hans stue. Så i dag ser jeg plutselig noe som var ganske så spennende(føler meg litt som en kikker).

Gardinene er sånn halveis trukket for, men jeg ser at det sitter to menn i sofaen. Ser de bare sånn cirka fra livet og ned.

Men der er de nakne.....og de sitter og ronker hverandre!

Ble litt sjokka, men også veldig fascinert...og litt sånn flau på egne vegne; at jeg faktisk sto og tittet. Det er liksom ikke min greie egentlig å bli opphisset av sånne ting, men dette ble liksom veldig nært og ekte. Jeg vet jo sannsynligvis hvem en av dem er....:-)

Så ut som de koste seg veldig, for begge var veldig harde....og så ganske store ut.

Følte sånn forbudt fascinasjon ved å se noe man egentlig ikke skal se, og samtidig redd for å bli oppdaget.

Gjorde i alle fall at jeg følte ekstrem kåtskap etterpå:-)

Anonym poster: 7cb4f387296848996e3d1623e38a81b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner.

Spørsmål til modereringen tas i PM eller egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Skrevet (endret)

Åpenbart så har jeg gåt glipp av hele moroa. Hva skjedde her egentlig?

Endret av Tine333
  • Liker 1
Skrevet

Åpenbart så har jeg gåt glipp av hele moroa. Hva skjedde her egentlig?

Sannsynligvis bare noen som beskyldte deg for å ha funnet på hele greia.

Skrevet

Sannsynligvis bare noen som beskyldte deg for å ha funnet på hele greia.

Så morsomt. Jeg synes KG opprette en komitee som kan undersøke hvor mange av innleggene her som er sanne, halvsanne eller usanne:-)

• Liker 1
Skrevet

Oh my........

Jeg blir faktisk litt homsekåt av å lese om dette her ts....skulle ønske jeg var der og fikk kikke på dem sammen med deg!

Skrevet

Jeg hadde gått opp og blitt med jeg :lur:

Hadde kikka jeg og ihvertfall :gjeiper:

Anonym poster: 46ef790eab58a4f3f447dd0ad7be7f88

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått opp og blitt med jeg :lur:

Hadde kikka jeg og ihvertfall :gjeiper:

Anonym poster: 46ef790eab58a4f3f447dd0ad7be7f88

Om jeg hadde vært en av mannfolka der og oppdaget i "sidespeilet" at en dame (damer) hadde kikka på oss, da hadde jeg latt som om jeg ikke hadde oppdaget dere og tilfeldigvis kommet borti gardinen og dratt den litt mer til siden for å gi deg/dere enda mer innsyn. Og jeg hadde gjort absolutt alt sammen med den andre mannen!! Å ha "female voyeurs" til guttekos er noe som pirrer meg veldig!! Hot setting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...