Gjest Tinkerbell Skrevet 15. september 2012 #1 Skrevet 15. september 2012 Jeg skal bake sjokoladekake idag, og har lyst til å prøve en ny type glasur. Gjerne smørglasur! Har funnet noen oppskrifter på nettet, men tenkte kanskje at noen her har en kjempegod oppskrift som de vil dele
Gjest Tinkerbell Skrevet 15. september 2012 #2 Skrevet 15. september 2012 Ingen som har en god glasur oppskirft som de vil dele?
Brunhilde Skrevet 15. september 2012 #3 Skrevet 15. september 2012 Jeg pleier bare å røre smør og melis hvitt, så smelter jeg en plate kokesjokolade (gjerne med litt sterk kaffe) som jeg tilsetter smørkremen. Så pisker og pisker og pisker jeg til det som skilte seg av den varme sjokoladen blir en nydelig, fløyelsmyk smørkrem. Vet jo ikke om dette er hva du er ute etter, men det er veldig godt. 1
Gjest Tinkerbell Skrevet 16. september 2012 #4 Skrevet 16. september 2012 Takker og neier for oppskrift, Brunhilde Jeg fikk ikke bakt kake igår, men kanskje jeg får tid idag. Skal prøve oppskriften din, men skal jeg bare prøve meg frem med melis og smør?
Brunhilde Skrevet 16. september 2012 #5 Skrevet 16. september 2012 Jeg gjør det, men du finner sikkert noen mål hvis du søker litt (så ikke denne - beklager sent svar).
Gjest Tinkerbell Skrevet 16. september 2012 #6 Skrevet 16. september 2012 Jeg gjør det, men du finner sikkert noen mål hvis du søker litt (så ikke denne - beklager sent svar). Takker igjen. Glasuren ble nydelig god 1
Brunhilde Skrevet 16. september 2012 #7 Skrevet 16. september 2012 Takker igjen. Glasuren ble nydelig god Det var bra! Så koselig med tilbakemelding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå